to co vpredu huci je "motor pomocnych pohonov" na 600V ktory pohana hydrocerpadlo pre posilovac riadenia a alternator 24V, to co vzadu huci je motor kompresora tiez na 600V, ktory vsak zapina tlakovy spinac, alebo rucne packovy prepinac na lavom pulte v kabine.. ak si dobre pamatam niektore vozy maju este alternator sprevodovany z motoru hlavneho pohonu, rozoznat sa to da podla toho ci vedla vypinaca riadenia 24V su dve kontrolky dobijania, alebo len jedna..
Že načo sa to kupuje, xexe... V normálnych mestách na hlásenie zastávok ako službu cestujúcej verejnosti, v BA na hlásenie zastávok ako hračku niektorým inžinierom...
Aký motor alternátor? Silne pochybujem o tom, že by si v nejakom voze počul alternátor. To čo reve, sú:
1) Motor pomocných pohonov
2) Hydročerpadlo
3) Kompresor
Inak 15TrM ma úrovňou revu skutočne fascinujú, vraj M ? . Zlaté tichučké Sanosy, o 9Tr ani nehovoriac ? .
Je mi uplne jasne, ze DPB uz nie je DPMB, ale vsimli ste si ti znacky DPMB (a kopu inych) nastriekane na chodnikoch pri Tescu na Kamennom namesti? Co tam ma DPB zahrabane nejake opticke kable, alebo co? ☺ ☺ ☺
Zabudol som dopisat prispevok
nakoniec vodic otvoril a ludia vystupili.
- na 204 - to som siel 6401, a na konecnej vodic asi po 10 sekundovom tichu po vystupeni niektorych ludi zahlasil cez mikrofon do voza "konecna" a nejakym zazrakom vsetci bez problemov vystupili.
Inac su taki sprosti ti cestujuci, akoze to im robi problem prejst nejakych maximalne 500m peso? Sa tam v tej 205 rozkrikovali..
Andy