Linka 50 mala cez vikend interval 10 minut, ale co som si vsimol, nebola velmi plna. Takze to predlzenie intervalu na 15 minut mi nevadi. Ked sme uz pri linke 50, tak iste viete, ze su na nej vypravovane vylucne plynove Karosy. Nuz, nechcem v takej dobre kuriacej Karose sediet prave vtedy, ked sa budu z trhoviska odvazat dochodcovia, to bude totalny smrad... Ale co by sme nespravili pr ekologiu, ze?
Apropo, dnes rano sme so 198 na nadjazde nad Ruzinovskou predbiehali dajaku plynovu Karosu (tusim 3614). Na transparente linka 50, logicke, isiel tankovat CNG. Ale preco tam stal s otvorenym motorom mi celkom nie je jasne. Jedine co si viem predstavit je ze vykypel, ale nevidel som pod nim mlaku, tak neviem. A ked mu dosiel plyn, tak naco by otvaral motor??? A ked sme uz pri plynakoch, tak som predvcerom videl na racku linku 82, na nej dajaky plynak smerom na HLST. Nuz, na semafore skocila zelena a vodic sa marne pokusal zaradit kvalt, ratal tam zuby na prevodovke a asi o 10 sekund (to je dost, skuste len tak zo srandy 10 sekund stat vpredu na krizovatke ked bude svietit zelena...) tam uzaradil rychlost a pohol sa. Pokial som dobre videl a pamatam, tak to bol 3610. Ti plynove Karosu su naozaj sroty, ani sa nedivim ze klbove nepremavaju. Totiz kypia... Som velmi zvedavy ako vyriesia chladenie v B741... Vacsi chladic??? Alebo dva chladice??? Neviem, hlavne aby to nevybuchlo... Ono je to dobre, ved v zime som si nase plynaky pochvaloval ze ako jedina busy fakt kuria, ale keby som bol vtedy tusil ze mi kurit aj v lete, tak by som sa az tak netesil...
Apropo, dnes rano sme so 198 na nadjazde nad Ruzinovskou predbiehali dajaku plynovu Karosu (tusim 3614). Na transparente linka 50, logicke, isiel tankovat CNG. Ale preco tam stal s otvorenym motorom mi celkom nie je jasne. Jedine co si viem predstavit je ze vykypel, ale nevidel som pod nim mlaku, tak neviem. A ked mu dosiel plyn, tak naco by otvaral motor??? A ked sme uz pri plynakoch, tak som predvcerom videl na racku linku 82, na nej dajaky plynak smerom na HLST. Nuz, na semafore skocila zelena a vodic sa marne pokusal zaradit kvalt, ratal tam zuby na prevodovke a asi o 10 sekund (to je dost, skuste len tak zo srandy 10 sekund stat vpredu na krizovatke ked bude svietit zelena...) tam uzaradil rychlost a pohol sa. Pokial som dobre videl a pamatam, tak to bol 3610. Ti plynove Karosu su naozaj sroty, ani sa nedivim ze klbove nepremavaju. Totiz kypia... Som velmi zvedavy ako vyriesia chladenie v B741... Vacsi chladic??? Alebo dva chladice??? Neviem, hlavne aby to nevybuchlo... Ono je to dobre, ved v zime som si nase plynaky pochvaloval ze ako jedina busy fakt kuria, ale keby som bol vtedy tusil ze mi kurit aj v lete, tak by som sa az tak netesil...
Ja by som siel pozriet, ale som na EU...
Jano
- skolabovanie 14- rocnej dievciny
- uraz hlavy 62- rocnej pani pri prudkom zabrzdeni
- vyvrtnutie clenka pri vypadnuti z autobusu u 18- rocneho chalana na ulici J. Stanislava
- vypadnutie z elektricky a nasledne zranenie na Safarikovom nam.
Info z pondelkoveho popoludnia:
Autobusy:
- 2204 rano na linke 83/10, popoludni prve kolo vynechhal, v druhom isiel 2829
- 2945 docasne vypadol pred 14. h. na linke 83/5
- 1016 prisiel na linku 20/5 az od 15:45 h. ( povodne mal ist od 14:00 h. )
Elektricky:
- 7723-24 odisiel pred 15. h. do vozovne z linky 1/2, nahradil ho ZV 7829 a napokon 7725-26
- 7733-34 docasne odisiel pred 16. h. do vozovne z linky 1/6, nahradil ho ZV 7830
- 7797-98 mal poruchu na linke 12/2 okolo 18:35 h. niekde v Dubravke na ceste do Dubravky, prisiel pomaly na konecnu a o 19:02 h. bol odtiahnuty do vozovne supravou 7795-96, ktora premavala na 12/6. Nahrady: 12/2 nahradil ZV 7833 az do konca sluzby, 12/6 bol nahradeny ZV 7830, neskor sa vratil
- 7905-06 vypadol na linke 5/1 pred 18. h., nahradil ho ZV 7102 a napokon 7917-18
Prazdninova vyprava na dubravskych linkach podla poradia:
1: 7807-08, 7723-24, 7813-14, 7841-42, 7759-60, 7733-34, 7767-68, 7602-10
M: ZV 7829 a 7725-26/ oba 2, ZV 7830/6
5: 7905-06, 7943-44, 7949-50, 7901-02, 7946-45, 7933-34, 7839-40, 7843-44, 7955-56, 7921-22
M: ZV 7102 a 7917-18/ oba 1
12: 7835-36, 7797-98, 7729-30, 7787-88, 7791-92, 7795-96
M: ZV 7830/6, ZV 7833/2
20: 1012, 1015, N 1017, 1702, S: 1016n
27: - VW - ide iba po Volkswagen - 1066, S: 1131, VW 1406
34: - autobusy uvedene v zatvorke maju nezname poradie, pretoze ho nemali uvedene - 2303, ( 2932, 2909, 2937 ), 2821, 2931, 2929
35: 3519
83: - R - /11 a 12 premavaju iba v rannej spicke do cca 9:30 h. - 2811, 2944, 2814, 2810, 2945, 2803, 2820, 2809, S: N 2514, 2204, R: 2829, 2822
M: 2829/10