jano> 7704 kratko po 13.00 cez KV smer dubravka, neviem aka linka...
7718 na linke 1, cca 15:40 na segnerovej smer mesto...
na 4098 je uz dlhsie (minimalne tyzden) pokazeny predny transparent...par krat som ho videl na 82 a aj smerom ku kupalisku matador tam ma stale hlavna stanica (ale sak koho to trapi, ze?)...na bocnom ma to co tam ma byt... teraz asi moc zalozne vozidlo robit nemoze (jedine ak na 82, smer hlavna stanica )
Nikedy sa bojim ci stare Ikarusi sa nechytia horiet, VYBUCHNU ci sa im "nahodou neotrhne zadna cast. Vzdycki ked nastupim do jedneho ako dnes neviem ci to bol 49** ale niesom si isty mozno to bolo preto lebo ten autobusar isiel nejak moc rychlo asi 20km - 35km v zakrute. Klb sa skoro roztrhol a zdalo sa mi ze sa nejak moc ohiba.
- 2830 na linke 83/5 vypadol docasne hned za ranky, nahradil ho ZV 2011
Pre tbc a ost.:
- 7737-38 vypadol na linke 1/5 ( odchod 9:50 h. z Dubravky, medzi Pri krizi a OD Saratov ho kuplovali na 12/3 - 7761-62 a v sprievode dopravneho dispecingu ( dopravne nehody ) ho potlacili na uz spominany hribik pri Riviere. Z tohoto dosledku isiel na prazdno 7805-06 na linke 1/6 na Hlavnu stanicu. Celkove zdrzanie od 10. h. do 10:16 h. No a nahrady:
- 7761-62 na 12/3 bol nahradeny ZV 7718, neskor sa vratil
- 7737-38 na 1/5 nebol nahradeny minimalne z Dubravky aj o 11:50 h.
- 7717 ako ZV na linke 1/3 pred 10:30 h. ( nahradu neviem )
Ak by som mal dnes este cestu von, skusim zistit nahrady
*39 - 1301, 1815
*50 - 3611, 3183/5, 3144/1
K tej 83/11 - 2939, je tam len odstaveny, vodic isiel domov, bude pokracovat popoludni
okolo 10:00 sa pokazila suprava 7737+38 na linke 1 v dubravke (asi v smere do mesta)...o cca 10.20 ju tlacila nejaka 12tka...hned potom islo dalsich 5 suprav, takze tam asi chvilu stali...ked som sa vracal tak ta pokazena suprava stala pri hribikoch so stiahnutymi zberacmi a nejaky ujovia opravari sa ju zufalo snazili opravit (cca. o 11.00)...a ked som opat isiel okolo o 11.16, tak zrovna sa im to podarilo a prave sa pohynala ta suprava..
asi namiesto tej pokazenej supravy prisla do dubravky 7717 a namiesto tej 12tky co ju odtlacila prisla 7718...pravdepodobne ta 12tka bola 7761+2, lebo isla naprazdno do dubravky o 11tej. predchvilou isli do dubravky za sebou uz zo stanice (s ludmi) dve 1tky co sa asi zdrzali v dubravke koli tej poruche...
na saratovskej stal doobeda 2939 z linky 83/11...neviem ci len parkoval alebo co mu bolo, lebo bol opusteny, ale zadny diel bol nakloneny na lavu stranu viac nez je zdrave (pritom stal na rovnej ceste)
Joooj, dobrá správa: ik435, v nedeľu, 2806/74 neeekúril
Otázka: Nevie niekto, čo je s 2943? Jeho vodič mal v pondelok 2926/96...
K téme TRASENIE:
Poznámka 1: Osobné autá netrasú?
Poznámka 2: Trasenie niekedy nespôsobuje vozidlo, ale vozovka...
Pravidelne kazdu nedelu cestujem z Hlavnej stanice na Zochovu a po poslednej jazde ( 9.6.2002, nedela o 21:05)som bola poriadne poburena! Autobus cislo 81 soferovala zena, ale ako! Pri nastupovani zrazu bez akehokolvek zvonenia zatvorila dvere a to autobus nebol ani z polovice naplneny, niekolkych ludi pri tom privrela do dveri
( aj mna a nie malo ).A najviac prekvapeni zostali ti, ktori chceli nastupit, ale pred nosom im zatvorila dvere a odisla.
Za cestovne si platim a takyto pristup jednoducho akceptovat nebudem! Ocakavam aspon nejaku uroven!Spravte s tym nieco!A to nie je vsetko! Niektori soferuju tak, akoby neviezli ludi, ale ...
Dnes na 59/cosi myslim ze 2932 vypadol hned za Rusovskou cestou smerom do Petrzky... viezol som sa nim. Sofer nadupal plyn, potom zrazu vypol, otvoril dvere a uz ludia prestupovali na ine...
Ozaj, preco je 4507 robena ako KOTLOBUS? Pri jazde s nou /nim - I283/ ma fascinuje ten uzasny zvuk motora - akoby nesiel na benzin, ale na paru z kotla /popr. pukance.../ - ale vsak sa zvezte...
Ani neveim presne urcit, ale su to 1, 3, 5, 7, 11, 12, 20, 21, 22, 27, 50, 68, 84, 198. Ale vask niektore konkretne tu aj byvaju. Ale co dodat? Je to v pohode, nemusite teraz zapisovat zbytocne dalsie "blbosti", vsak to ma az tak netrapi. Ale vdaka za spytanie. :-))))
Myslim ze si to tu niekto z podniku cita, lebo som si vsimol, ze na linke 20 sa v poslednom case objavuju aj novsie Ikarusy 415. Ked tam bude pomer dva nove busy / jeden serbel, tak mi to nevadi, aj tak vyrazne klesne moznost poruchy. A myslim si ze vypadok dvoch vozov naraz je tym prakticky nulovy. Je jasne ze na prvej kolone maju naozaj "exoticke" fasbusy zn. Karosa a potrebuju ich niekde vypravit. Ale treba ich dat na kazdu linku pomiesane s busmi novymi, lebo to je lepsie. Nevzniknu tym linky, ktore su extremne nachylne na poruchy. Kazdy vie ze stary fasbus je podstatne nachylnejsi na poruchu ako "novy" Ikarus 415. Inac paci sa mi ze su tu aj kompletne vypravy liniek, aj ked nie zrovna tych, ktore by ma nejako zvlast zaujimali, ale rad si to pozriem....
Dnes rano:
- Na 68/9 1408, okrem toho na 68 boli aj 4402 a 4509
- Na 59/11 nezisteny zalozak (ik415).
Poobede:
- 4074 na 93/10 alebo /1 asi ako zalozak. Bolo to okolo 15h.
Vcera:
- ... o 13:41 na Obchodnej smer tunel som videl uhanat zalozak 7721 na linku 4 ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jano
- 2304 rano na linke 83/15, v popoludnajsej spicke isiel 2814
- 2912 vypadol okolo 15. h. na linke 83/8, nahradil ho 2315
Vyprava 83, podla poradia ako vzdy:
2944 ( pravdepodbne uz za dlhsie absentujuceho 2807 ), 2822, 2203, 2811 ( za 2812 ), 2824, 2940, 2810, 2912, S: N 2821, 2204, 2309, 2401, 2909, 2939, 2304
M: 2814/15, 2315/8