Dnes je situácia podobná. (+1 stupeň celzia ? )
Okolo 11: 10 pípal dispečer do vysielačiek odklon vozov 3, 5, 7a 11 kvôli nehode na ŽST vinohrady. Krátko nato bola však doprava pustená.
o 11:30 hlásilo R.Ex výkoľaj na Juráku. Išlo o L4 7815+7816, ktorá išla zo Zl.P do Vozovne(asi na poruchu), ale iba tromi podvozkami. Štvrtý podvozok súpravy po prasknutí pružiny na tej osudovej výhybke išiel rovno. (Výhybka sa potom dala prehadzovať NOHOU ? ) Linky 2, 4 sa točili cez vozovňu J. Dvor. Náhradnú dopravu robili vozy (ZV) 2017 a 2514, pri zabezpečení priameho prestupu z električiek zo smeru od centra(!) Celkovo bola ND organizovaná veľmi dobre (vďaka vodičom, ale) hlavne vďaka tomu, že ju vo svojom voľnom čase organizoval fanúšik MHD (!), ktorý síce je zamestnenc DPB, ale nie dispečingu. Riadna doprava elktričiek na ZlP bola obnovená okolo 13tej.
V jednom spravodali DPB uvádzali štatistiku nehôd za rok 2003 a spomedzí dní v týždni jednoznačne najviac nehôd bolo v stredu. Tak, a včera sa k tomu pridal aj rizikový stupeň č. 5 a intenzívny lejak a vietor, a v MHD to dopalo tak, ako ste videli. Veľa vecí ste tu už napísali a sťažovali sa, ja pridám.
Streda, 24. 3. 2004. NL:
Na celodenných 78 boli 3 IK280 (väčšinou namiesto plyňákov, normálnetam nebýva žiadny IK280)
2810 ako ZV medzi 13:30 - 14:00 hradil 78 z Holíčskej na Čilližskú (asi išlo o /6) Keď došiel na Čiližskú, išiel hradiť 1. kolo 78/12 na Holíčsku
Okolo 16:50 zast tokajícka smer Čiližská ZV na 78čke (asi 2001, alebo 2014?)
Odchod 17:40 vynechal spoj na 85ke zast. Trnavská smer Jurák, ale vtom čase išli v rozpätí 2 minút dve 96ky zo ŽST N. Mesto (z konečnej(!), na ktorej majú 25 min. pauzu)
Odchod 17:53 z Vozovne Jurajov Dvor linka 67/1 hradila záloha 2606, namiesto 2153, ktorý mal defekt.
Na 205/5 bol netradične 6283.
Asi o 18:40 z Hl. st. smer Letisko hradil ZV 3. DP (asi staničný) 61/1
2208 ako záloha na 61.
O 19:08 išiel z vozovne Jurajov Dvor ZV 2817 hradiť 68čku
Okolo 19:12 pípal dispečer do vyileačiek, že je odklon pre 8, 9, 14, aby chodili na ŽST nové Mesto. bolo to však neskoro, jednak preto, že už o 19:30 sa pohla doprava smerom na Pošeň, a po druhé pre to, že v tej štrúdli - niekde na Ružin. radiále, neviem kde a prečo( všetko smer Astro) uviazli všetky 9ny z Krasňan, ktoré mali posledné kolo, tiež asi 3 osmičky a 3 14ky. Ako potenciálna ND došiel ZV2001, avšak v čase, keď bol na Astronomickej sa práve pohli električky a vďaka tomu, že všetky brali z Pošne aj ľudí (okrem dojazdov L9), odišiel spomínaný ZV 2001 naprázdno het.
2825 robil 75ku, a vzápätí potom, ako skonšil odpolud. špičku a prišiel do juráku, išiel hradiť 78čku (s tabuľkou ako ZV), a to asi /8 sa napojil na Trn mýte smer Petržalka o 19:46. v tom čase sa išla napojiť 12/5 niekam na trasu. Išiel tam voz 7831+32)
ZV na Pošni bol 7718.
Večer okolo 21:00 nahlásil niekto do R.Ex odstavenú 83ku na zast. Šustekova ?
Rano bola dobra kuca paca na krizovatke Einsteinova - Viedenska cesta. Nielenze tam uplne zmenili cestu na Viedenskej kvoli dialnici, este ani nesli semafory. Jedno auto narazilo do myslim Fabie, ktora sa ocitla na streche a takto blokovali dva pruhy na Einsteinovej smer Lafranconi. Obdivoval som vodica na L82 (3189) ako tu nehodu dokazal obist. Inac mali tam potom 82ky problem, lebo ich nikto nechcel pustit z Viedenskej, pretoze boli na vedlajsej (a to hned dvakrat). Inac aj ostatne spoje (90, 81, 180) mali co robit, aby presli cez Einsteinovu. Vyborny bol vsak sofer na 92 (myslim, ze na 4928), ktory ako jediny dal prilezitost prejst aj autam a busom z vedlajsej (aj ked auta v loavom jazdnom pruhu velmi nezastavovali). Paci sa mi ta kolegialita.
Ja len dodam, ze 19.24 chodi zo Suhvezdnej 39/6 a je to prva jazda tohoto autobusu. Z mlynskej doliny namiesto neho odislo ZV o 20.00, ktory tam prisiel okolo 19.48 bez ludi.
Neviem preco neposlali ZV na Suhvezdnu na ten odchod 19.24.
Inak tie autobusy, ktore prejdu okolo Suhvezdnej v tych casoch su 39/2 a 39/8 a oni prave tam koncia sluzbu, takze nemali dovod zastavit sa tam.
No je mi luto, ze ste takto dopadli, ale neviete okolnosti preco tie autobusy nezastavili! Mozno boli nejake problemy, samozrejme ak vodic presvihol zastavku je za to mozny postih! No, ale to treba napisat priamo na DPB. A poziadat ich o vysvetlenie a ak sa zisti, ze je to vodicova chyba tak bude potrestany...
Dobry den.
Po roku som sa rozhodol opat jazdit mhd bratislava a zakupil som si preukazku.
Vcerajsok ma presvedcil, ze to bola chyba.
Na zastavke Suhvezdna, linka 39, som vcera vecer stravil cca 50 min, vo vcerajsom psom pocasi.
Linka 39 s odchodom 19.04 sa vobec neobtazovala zastavit na zastavke, Linka 39 s odchodom 19.24 si nastavila napis "sluzobna jazda" a taktiez nezastavila. Nakoniec som cestoval spojom 19.44.
Mam tesne po operacii a vcerajsie cakanie mi znacne zhorsilo stav a musel som si vziat PN.
Poprosim Vas o radu, akou cestou podat staznost na prislusnych vodicov a dosiahnut ich potrestanie. Samozrejme, ze je tu moznost zaloby, ale radsej by som to riesil mimosudnou cestou.
Dakujem za info. Indi.
Včera o 9.28 na križovatke Štefánikova - Križkova nezistený vodič osobného vozidla skrížil jazdnú dráhu autobusu linky 81. Vodič autobusu musel prudko pribrzdiť, pričom sa zranila cestujúca.
O 11.00 neznámy cetujúci rozbil rukou ľavé spätné zrkadlo na trolejbuse linky 205.
Trolejbusy liniek 204 a 205 stáli v oboch smeroch od 14.50 do 15.23 na križovatke Mlynská dolina - Senická. Bolo tam poškodené trolejové vedenie.
Kvôli dopravnej nehode stáli od 20.05 do 20.28 električky liniek 2 a 6 na Vajnorskej ulici pri Polus City Centre smerom na Trnavské Mýto.
Z, COLOR: Nemohli by ste napisat presnejsie poradia a pripadne dalsie odchody? MAN na 81 si este dokazem odchytit, ale s tou 7115 by som uz mohol mat problem... Vopred vdaka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mike
Okolo 11: 10 pípal dispečer do vysielačiek odklon vozov 3, 5, 7a 11 kvôli nehode na ŽST vinohrady. Krátko nato bola však doprava pustená.
o 11:30 hlásilo R.Ex výkoľaj na Juráku. Išlo o L4 7815+7816, ktorá išla zo Zl.P do Vozovne(asi na poruchu), ale iba tromi podvozkami. Štvrtý podvozok súpravy po prasknutí pružiny na tej osudovej výhybke išiel rovno. (Výhybka sa potom dala prehadzovať NOHOU ? ) Linky 2, 4 sa točili cez vozovňu J. Dvor. Náhradnú dopravu robili vozy (ZV) 2017 a 2514, pri zabezpečení priameho prestupu z električiek zo smeru od centra(!) Celkovo bola ND organizovaná veľmi dobre (vďaka vodičom, ale) hlavne vďaka tomu, že ju vo svojom voľnom čase organizoval fanúšik MHD (!), ktorý síce je zamestnenc DPB, ale nie dispečingu. Riadna doprava elktričiek na ZlP bola obnovená okolo 13tej.