Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #20762:
velmi svetla vynimka, ale "u nas" na 1.kolone je takych mam pocit viac. Povacsine je to ta starsia generacia vodicov. ?
A inak pod mna mu patri velka ?
Reply on: Beus #20758:
tak predsa to nieje take zle s mojim zrakom. ?
S kravatou ? to som už dávno nevidel.... ?
Musim pochvalit vodica, ktory mal dnes okolo 14:00 vozidlo 1120 na 63/3, pretoze napriek tomu, ze to vozidlo je uplny rozpadnuty vrak, ktory drzi pokope iba nejakou vyssou mocou, mal kravatu. Taktiez jazdil velmi normalne, teda tak ako tu jazdi mozno 1% vodicov. 🙂 Tomu by som dvojnasobne zvysil premie... 🙂
Reply on: cestujúci #20760:
Niekto si z nas robi srandu ale MY SA NEDAME!!! ? ? ?
dlho som tu nebol, ale nesklamali ste ma. Navrhujem aby sa začali sledovať aj pneumatiky jednotlivých autobusov. A ešte by ma zaujímalo aké ďalšie autobusy majú vysoké otáčky ? V neposlednom rade ma zaujímajú informácie, kde všade ste videli vozidlá MHD, lebo ja akosi nemám štastie nejaký ten autobus uvidieť. Akú majú farbu a či svietia svetlá, atď..... Minule som v meste videl električku, a za sebou stál trolejbus s autobusom, tolko techniky naraz, je to možné ? Prosím Váš názor.
Reply on: Emo #20756:
Pardon, práve mi došlo, že to bolo v stredu.
Len tak aby rec nestala - 7939-40 bola dnes okolo 13:00 (ako viac-menej kazdy den, odkedy prisla z UD - este tusim nebolo dna kedy by dojazdila sluzbu) videna vlecuc sa na poruchu - nepojazdnu, mrtvu, so stiahnutymi usami (zberacmi) ju tahala (a teraz sa podrzte) 7304-ka 🙂 Majitel 7939-40 sedel v kabine zadneho vozu, ktory vraj bol nahodeniaschopny, len vraj bolo malo ludi, takze namiesto tlacenia predneho voza zadnym sa rozhodli to odtiahnut, a este ponukal zalozakovi ze v pripade potreby ten zadny voz nahodi a pomoze mu s tlacenim 🙂
Inac, potvrdzujem Frenkyho postreh, vcera som mal 7923-24 na 9/6 🙂
Reply on: Emo #20756:
Nikdy nie je neskoro 🙂
Reply on: Johny D a frenky #20736:
K štvrtku ešte doplním, že cca o 18.00 som videl 1820 ako ZV na L21. Stál na AS Mlynské Nivy, neviem, či aj niečo hradil.

Sorry, ak to budete považovať za neaktuálne. ?

Johny D a frenky

Piatok:
- 3621 okolo 7. h. vypadol pre poruchu na jednej z dlhodielovskych liniek (odstaveny na Molecovej ulici smer mesto)
- 7830 po 7. h. ako ZV na linke 12/3 (TeBeCe dakujem, nevedel som ☺ ), neskor ho nahradil 7795-96
- 7304 po 7.30 h. ako ZV asi na linke 5/10 (7.30 h. isiel pod Novym mostom smer Tunel, kde sa asi napojil na spominanu linku), neskor ho nahradil 7913-14
- 7718 po 9. h. ako ZV na linke 1/1, neskor ho nahradil 7767-68
- 7939-40 okolo 13. h. vypadol na linke 5/3, od 13.25 h. ho z Karlovky nahradil ZV 7718 a napokon uz spominany 7733-34
- 7791-92 o 13.30 h. docasne vypadol na linke 12/5 pre poruchu zadnych dveri na druhom vozni (ludi vylozil na zastavke PKO smer Dubr.); bez ZV
- 2825 od 13.47 h. docasne vypadol na linke 83/2 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2944
- 7761-62 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 1/8, neskor ho nahradil ZV 7830
- 1003 o 17.41 h. docasne odisiel do vozovne z linky 20/1, bez ZV
- 7839-40 okolo 18.30 h. vypadol na linke 5/9, az do konca sluzby ho nahradil ZV 7304
- *7737-38 o 19.42 h. odisiel do vozovne z linky 12/4 a vynechal tak poslednu jazdu na Jurajov dvor z Dubravky s odchodom o 19.29 h. (este sa k tomuto vratim pod vypravou)

Vyprava podla poradia:
1: 7767-68n, 7748-47, 7823-24, 7745-46, 7749-50, 7755-56, 7828-27, 7761-62
? M: ZV 7718/1; ZV 7830/8
5: R 7905-06; 7729-30, 7939-40, 7927-28, 7933-34, 7915-16, 7919-20, 7949-50, 7839-40, 7913-14n, 7941-42, P 7946-45
? M: ZV 7304/9 a 10; ZV 7718/3; 7733-34/3
12: 7719-20, 7777-78, 7795-96n, 7737-38, 7791-92, 7819-20
? M: ZV 7830/3
20: 1003, 1128, 1007, 1024
26: 1816
27: 1002, S 1009
34: 2934, 2929, 2937, 2818, 2408, 2406
35: 3517
83: 2820, 2825, 2303, 2515, 2514, 2811, 2829, 2813, VN 2938, 2814, 2826, R 2828
? M: ZV 2944/2
504: 1822

POSTREH:
*7737-38 (aj ine): Pocas prazdnin linka 12/4 ma vykonavat dojazd na Jurajov dvor o 19.29 h. z Dubravky, ale s tym, ze sa na konecnej zaradi pred linku 12/2, ktora jazdi pred nou, ale odchod z Dubr. ma az o 19.36 h. PROBLEM je v tom, ze linka 12/4 sa nema ako dostat pred linku 12/2, kedze vsetky kolaju na konecnej Pri krizi su vytazene tak, ze by to casovo nesedelo; A PRETO tento dojazd sa nevykonava, resp. sa obcas vykonava len "podla vlastneho uvazenia vodica", ale s tym, ze ide o cca 10 minut neskor ? ?
Reply on: aNTI #20749:
ad 4216> mozno je to tym, ze su prazdniny, a kedze 4216 je delenkarsky voz a delenkar ma volno, tak teraz beha "vselikade" ?
Reply on: aNTI #20751:
Vsetko stvorciferne zacinajuce 7 je elektricka 🙂
Skoro cele dnesne doobedie sa supravy v Dubravke tocili len na jednotkovej (L1 a L12) a patkovej kolaji (enem L5). Trabusti, vrchari a iny personal, daco nacvicovali jednak s 1. vyhybkou, potom so snimacom a nakoniec s ukazovatelom nastavenia vyhybky. ?

No a uz len dodam, ze BEUS mal dnes 7923 na L9 (teda tak sa mi zdalo - BEUS ak sa mi zle zdalo, oprav ? ) a PePa mal vcera 7927 na 5. ?
Reply on: COLOR #20750:
7733+4 to je ten trolejbus?
7823+24 L1 🙂
Z L5/3 vypadla poobede 7939+40, toho chalana som o dve hodinky videl na 7733+34 🙂
co tu sa uz nedibustuje?
L85/? 4216 ? - doteraz 88/3
L88 4848, 4837, ???? - ? daky bordel na tej 88
v 4837 vodic z 4216. hmmmm, zeby daka vymena vozidiel? vysvetli mi to niekto?

L96/? 18.03 Bulikova --> Holicska gentleMAN ?
L84/? ZV 4850
na L50 nezvycajne vela neplynovych vozidiel ?
Nieco z vypravy:
203:6271,6272,6305,6269
210:6303
L5/5 (alebo 4, alebo 6 🙂 ) ZV7718. Neviem preco ale vyzera to dost divne ked ide solo T3 po Racianskej 🙂
JohnyD: o 8.21 (Molecova, smer Mesto) bol na linke 12 ZV 7830 (zdravim vodica ? ☺ ? ? ? ) a o 8.15 isli tiez do mesta za sebou dve stvorky, obe s ludmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.