Mna zaujali tie Ikarusy-415 co jazdia v Bielsko-Biała... maju zaujimave celne okna bez stredoveho ramu... proste komplet predne celne sklo, neviem ci im je to lepsie ale financne asi urcite nie. Ale vyzera to celkom zaujimavo. ?
To ostatné sú akýsi Vagonmaš Usť - Katav. Najviac ma na ich konštrukcii zaujalo, že všetky dvere sú poháňané jedným motorom pomocou bicyklovej reťaze, ktorá vedie pozdľž celého vozidla. ?
Este zo stredy:
- pocas dna bola na 10 minut zastavena premavka trolejbusov na linkach 202 a 208 na Prievozskej ulici v smere do mesta pre nehodu dvoch aut.
- na konecnej zastavke na Radiovej ulici pri vystupovani z trolejbusu spadla a zranila sa 80-rocna pani
(V)
Stvrtok:
- linka 21/2 vynechala jazdu minimalne od 7. h., az po 10. h. isiel 1919
- linka 21/10 vynechala jazdu minimalne od 7.05 az do konca rannej sluzby, popoludni uz isiel 1320
- linka 83/2 vynechala prichod do Dubravky o 7.15 h. (odchod 7.35 h.), neskor isiel 2907
- 1827 pravdepodobne od zaciatku premavky ako ZV na linke 21/7 (je mozne, ze predtym bol i na linke 25/1), pred 10. h. ho nahradil 1800
- 1914 po 9.15 h. vypadol na linke 21/4, prakticky hned ho nahradil ZV 1827 (ktory predtym skoncil hradenie linky 21/7) a napokon 1920 (rano bol na linke 21/17)
- 1405 po 10. h. docasne vypadol na linke 21/1, bez ZV
- 2944 o 14.28 h. odisiel do vozovne z linky 83/6, neskor ho nahradil ZV 2303 a napokon 2929
- 7939-40 okolo 14.30 h. vypadol na linke 5/7, neskor ho nahradil 7927-28
- 7905-06 od 19.01 vypadol na linke 5/5 (o 19.05 h. odchod do vozovne) pre poruchu vozidla, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7304
- 7789-90 od 19.30 do 19.55 h. zablokoval kvoli vaznejsej poruche na linke 12/2 premavku liniek 1, 5 a 12 smerom z Dubravky,(odstaveny na obratisku Pri krizi). Napokon musel byt ODTLACENY do vozovne supravou 7927-28 (z linky 5/7). Neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7775-76
- ad #20732 k 2515 iba doplnim, ze k nehode doslo cca o 21.30 a autobus bol na linke 83/7; neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2303
Aha, ospravedlnujem sa za nevedomost. Myslel som, ze sa jedna o nejaku poruchu. Inak tie ostatne elektricky, to su co zac? Kde sa to vyrabalo a ake to malo parametre? Este sa stale vyrabaju? (Videl som tam dakde aj akusi novu elektricku, ktora vyzerala skoro ako autobus s lepenymi sklami a pantografom...)
To nie je vlečný voz. Tie zásuvky nad transparentami sú na 600 V kábel. A tá posledná fotka, to je typický obrázok pre sposobenie orgazmu Jenkimu ? .
I.
Rano okolo 6:15 na ceste do DNV bol nejaky zmatok. V smere do mesta stala odstavena prazdna Karosa, za nou TAM BUS s ludmi a v opacnom smere tiez Karosa. Neviem o co islo, kedze som to videl iba z vlaku.
Dnes 7925+26 dopoludnia, vodič niečo vybavoval s cestujúcou, chcel ju o niečo poprosiť a bolo to so slovami prosím, ďakujem (2x) a samozrejme nechýbal úsmev. ☺ ☺ Bol veľmi milý, len sa trochu šuchtal, ale išiel načas. Mal som z toho dobrý pocit. Vlastne stále mám väčší pocit, že vodiči sú akýsi milší, no vždy sa potom nájde nejaké hovado, ktoré ma nasere a to aj na dobrých vodičov. ?
Pred hodinkou som na zemi videl reklamny letak velkosti A5 (lezal v mlake, inak by som si ho dal zaramovat) na prilohu Bratislava dennika SME. Obrovskym pismom tam bolo:
Ale ved to som ja nefotil. Ja osobne som v Rusku (bohuzial) nikdy nebol. Inak ta stranka http://www.tramvaj.ru vyzera skutocne zaujimavo, skoda, ze tomu vobec nerozumiem a len sa tak intuitivne vzdy niekam preklikam.
Včera som si všimol, že 1062 má na predných dverách nálepku "pozor schody". Zrejme ako upozornenie na to, že je to jedno z posledných nenízkopodlažných vozidiel v Bratislave
No ako pozeram, tak prve 59 asi chodili po Pionierskej a jedina moznost, ako ist cez Racko je po Kraskovej. Potom este mohli ist po Karpatskej, Sancovej a Stefanikovej ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Podla teba vyzera takto autobus?
http://www.imhd.sk/ba/fotky/_00004/a1062b01.jpg
?