- rano 6:52 h. vynechala z Dubravky linka 12
- 7703 ako ZV na linke 1 o 6:55 h. z Dubravky
- 2011 ( info Darro ) pred 15. h. na linke 83/2 ako ZV, nahradil ho Ik. 283 - 25..
- 7703 ako ZV na linke 1 o 6:55 h. z Dubravky
- 2011 ( info Darro ) pred 15. h. na linke 83/2 ako ZV, nahradil ho Ik. 283 - 25..


Turbo
Este by bolo dobre podotknut, ze trolejbusy su vozidla s najlepsimi dynamickymi vlastnostami - rozjazd a brzdenie. Na rozdiel od autobusom maju elektromotor, ktory sa da pretaziat a kratkodobo (plny rozjazd) podat vykon aj 400 kW. Oproti elektricke ma trolejbus zas vyhodu v tom, ze nezacne tak lahko preklzavat. Pri brzdeni ma trolejbus oproti autobusu aj dalsi typ brzdy (popri tlakovzdusnej) - elektrodynamicka brzda, na principe ze elektrimotor pracuje ako generator do odporniku - tento typ brzdy je velmi ucinny a niektori vodici ho naozaj vedia vyuzit (brzdenie pred vzdusmou krizovatkou, nasledne plna jazda, estc...). Preto sa nam zda, ze najma vodici trolejbudov jazdia prilis prudko. Ale iba v porovnani s autobusom, s osobnym autom jazdime este prudsie. Rozdiel je v tom, ze v aute sa na kadzu zmenu stihneme pripravit...
Pani Alena, na zaver Vam zelam aby sa noha co najskor uzdravila, lebo urcite je to neprijemne.