V noci zo vcera na dnes isiel s cca 20 minutovym meskanim na sluzobaku 405 nejaky dlhy Tambus
(asi ZV 401), ale cislo neviem
Zo stredy:
- 2304 v rannej spicke bol na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2617
- 1801 dopoludnia vypadol na linke 24/26/1, neskor ho nahradil 1514
- 2944 o 13.20 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/7, neskor ho nahradil ZV 2628
- 2626 o 15.50 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, bez ZV
- 2630 po 16.30 h. docasne odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2628
- 7801-02 v podvecernych hodinach vypadol na linke 12/6, neskor ho nahradil 7793-94
- 7904-03 po 18. h. vypadol na linke 5/11, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7102
- 7793-94 pred 20.30 h. vypadol na linke 12/6 asi pre poruchu vnutorneho i vonkajsieho osvetlenia, nahradil ho ZV 7732 a napokon 7745-46
- MAN o 22.08 h. odisiel z linky 83/5 asi na plnicku, hned ho az do konca sluzby nahradil ZV 2810
Z vypravy podla poradia:
1: 7727-28, 7739-40, 7753-54, 7737-38, 7791-92, 7803-04, 7821-22, 7749-50, 7719-20, 7812-11
5: 7941-42, 7907-08, 7953-54, 7919-20, 7933-34, 7915-16, 7913-14, 7947-48, 7725-26, 7917-18, 7904-03, 7729-30, 7837-38
M: ZV 7102/11
12: 7789-90, 7777-78, 7761-62, 7817-18, 7797-98, 7801-02, 7301-02
M: ZV 7732; 7793-94; 7745-46/ vsetko 6
20: 1003, 1128, 1007, 1021
22: 1066, 1013, 1702
26: 1801
M: 1514/1
27: 1002, S 1009
34: 2812, 2514, 2940, 2814, 2830, 2626, S 2512, 2813
35: 3518, S 3508
83: 2829, 2809, 2630, 2825, MAN
, 2938, 2944, 2823, S N 2820, 2304, 2515, 2401, 2408
M: ZV 2628/3 a 7; ZV 2810/5; 2617/10
380: 1218
382: 1111
504: 1322
Prispel aj frenky

Zo stredy:
- 2304 v rannej spicke bol na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2617
- 1801 dopoludnia vypadol na linke 24/26/1, neskor ho nahradil 1514
- 2944 o 13.20 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/7, neskor ho nahradil ZV 2628
- 2626 o 15.50 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, bez ZV
- 2630 po 16.30 h. docasne odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2628
- 7801-02 v podvecernych hodinach vypadol na linke 12/6, neskor ho nahradil 7793-94
- 7904-03 po 18. h. vypadol na linke 5/11, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7102
- 7793-94 pred 20.30 h. vypadol na linke 12/6 asi pre poruchu vnutorneho i vonkajsieho osvetlenia, nahradil ho ZV 7732 a napokon 7745-46
- MAN o 22.08 h. odisiel z linky 83/5 asi na plnicku, hned ho az do konca sluzby nahradil ZV 2810
Z vypravy podla poradia:
1: 7727-28, 7739-40, 7753-54, 7737-38, 7791-92, 7803-04, 7821-22, 7749-50, 7719-20, 7812-11
5: 7941-42, 7907-08, 7953-54, 7919-20, 7933-34, 7915-16, 7913-14, 7947-48, 7725-26, 7917-18, 7904-03, 7729-30, 7837-38

12: 7789-90, 7777-78, 7761-62, 7817-18, 7797-98, 7801-02, 7301-02

20: 1003, 1128, 1007, 1021
22: 1066, 1013, 1702
26: 1801

27: 1002, S 1009
34: 2812, 2514, 2940, 2814, 2830, 2626, S 2512, 2813
35: 3518, S 3508
83: 2829, 2809, 2630, 2825, MAN


380: 1218
382: 1111
504: 1322
Prispel aj frenky

fobust
Kedze mal nocnik, tak treba naozaj pochvalit, lebo co s tym niekedy cestujem, tak bezne natrafim na takych traktoristov, ktori furt niekde vybehnu na chodnik, nesvietia transparentami a pod., jacia po vlkoch ze nedavaju znamenia... Takze