Dnes na LXX voz XXXX Vodič chytil dve zelené a tak sa dostal do náskoku 3min. Povedal som si, teba natrem, no vodič to zrejme zbadal a tak sa začal šuchtať. Keby som utekal tak ho predbehnem. Na ďalšej už mal len náskok 2 potom to stiahol na 0. a tak som si povedal, že snažil sa ísť tak ako má a tak ho nenatrem. Takýto by mali byť vodiči.
No cestou späť som ho mal znovu a tu mal meškanie. Rýchlou jazdou sa snažil ho dohnať, ale nepodarilo sa mu to. Ale aj snaha sa cení. Jeho jazda sa skladala z kopu maličkostí, ktoré si cestujúci nevšimne ale dokopy prispievajú k pohodlnejšej jazde.
Takže tento ujo vodič má vekľý plus. Škoda, že neexistuje kladné hodnotenie, dal by som mu 150,-Sk.
No cestou späť som ho mal znovu a tu mal meškanie. Rýchlou jazdou sa snažil ho dohnať, ale nepodarilo sa mu to. Ale aj snaha sa cení. Jeho jazda sa skladala z kopu maličkostí, ktoré si cestujúci nevšimne ale dokopy prispievajú k pohodlnejšej jazde.
Takže tento ujo vodič má vekľý plus. Škoda, že neexistuje kladné hodnotenie, dal by som mu 150,-Sk.
si predstav tu adresu potom aku by vymysleli
COLOR
- Počul som, že Quadia buduje svoju sieť aj na stožiaroch elektrického vedenia pre električky a trolejbusy. Je to bezpečné mať interné dáta v takom potenciálne nechránenom prostredí?
- Takmer 90 % súčasnej optickej siete spoločnosti Quadia, vrátane jej chrbticového okruhu pre Bratislavu, je postavená na kábloch chránených HDPE rúrami v minimálne 50 cm hĺbke. Quadia na určité trasy svojej siete, napr. tam kde nie je možná pokládka do zeme, používa na zavesenie špeciálne chránených optických káblov stožiare Dopravného Podniku Bratislava. Tento spôsob budovania siete v určitých lokalitách je bežná prax v mnohých mestách sveta, napríklad vo Viedni. Navyše je to aj veľmi bezpečné ak berieme do úvahy štandardnú ochranu vedení vysokého napätia pred určitými nebezpečnými elementmi (pri vedení takéhoto napätia sa musia dodržiavať isté obmedzenia a prísne pravidlá).