Vcera vraj vymienali panel ovladania vyhybiek na HlSt, od deviatej vecer. Vodici vzdy prisli k telefonu a dispecer im povedal, na ktoru kolaj maju ist.
Juraj: Opakujem ja si myslim ze vodic by nemal fajcit, len sa mi nepacil vas sposob ako by ste tomu chcel zabranit. Urcite je aj iny sposob ako bonzovanim.
Dakujem za reakciu. Mam len jeden dotaz. Verte, ze veci sa daju urobit tak, ako si clovek predstavuje, najma ak to ma prispiet k vzajomnemu dobremu spolunazivaniu medzi ludmi. Staci len urobit prvy krok.
Dakujem aj za objasnenie komunikacie medzi vodicmi. Ak je to tak, co hovorite, beriem svoje vyjadrenie spat.
Re #18974 Tomáš: Dakujem za reakciu, ale prepacte, nepochopili ste podstatu. Vyhovorka, ze pracuju v strese tu neobstoji. V strese pracuju vsetci vodici, no fajcia z nich pocas jazdy len niektori. V strese pracuje takmer kazdy z nas. Mne sa jedna o vzajomne respektovanie sa. V kazdom dopravnom prostriedku je, alebo este donedavna byvala nalepka "ZAKAZ FAJCIT". Ak chceme dosiahnut konecne normalny vztah medzi vodicmi a platiacimi cestujucimi, je potrebne spravit prvy krok. Uz mi lezie na nervy primitivna veta "Na Slovensku je to tak". Ak platim za sluzby, ocakavam aj prislusnu kvalitu, medzi ktoru patri nezadymeny priestor vozidla. To je uplna samozrejmost.
Viem, ze sa najdu cestujuci, ktorych ste vo svojej reakcii pomenovali (vadasi a pod.). Ale nemozeme to predsa prenasat, akymkolvek sposobom na ostatnych.
Navrhujem: Snazme sa dosiahnut dobre vztahy, idioti sa vylucia sami (tym myslim tych vadasov).
Zo stredy:
Dnes rano do ulic vystartovali vsetky vozidla MHD, ale vyskytli sa aj mimoriadne udalosti:
- o 5.23 h. autobus na linke 74 pri odchadzani zo zastavky Hlavna stanica zrazil chodkynu
- od 5.55 h. do 7.15 h. nepremavali trolejbusy 203 na Kolibu, dovodom bolo strhnute trolejove vedenie. Bola nasadena nahradna autobusova doprava
(V)
- okolo 9. h. isli nepravidelne aj elektrickY z Dubravky, ale dovod neviem.
- 7904-03 po 12. h. vypadol na linke 5/8 alebo 9 pre poruchu na druhom vozni (do vozovne isiel na prvy zberac), neskor ho nahradil bud 7951-52/8 alebo 7919-20/9
- 2404 od 14.54 h. vypadol na linke 83/12 pre poruchu (ledva sa dogulal do Dubravky), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2702
- 2626 pred 15. h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ho ZV 2907
- 1062 okolo 15. h. vypadol na linke 22/2, neskor ho nahradil ZV 1701 a napokon 1012
- 1023 po 17. h. docasne vypadol na linke 20/3, neskor ho nahradil ZV 1826
- 1701 po 18. h. ako ZV na linke 63
- 7745-46 po 22. h. vypadol na linke 1/10, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV asi 7799 (zahliadol som iba v rychlosti)
Ja som raz skusil mail na DPB ci by nemohli posunut posledny odchod 201 o dve minuty a sposobil som nakoniec tusim uplne zrusenie toho odchodu. Nastastie to uz teraz nepotrebujem.
no mozes stihat 22:02 201ku, fakt je, ze z nej nestihnes rozumny prestup (podla cestaku ma byt na mileticovej o 22:09 a tie 2 busy na ktore sa da prestupit idu 22:02 a 22:05); v pripade velkej snahy sa ta vzdialenost da prejst za tych 9 minut aj pesibusom, ale to urcite nie je kazdodenne riesenie... ale myslim ze ukecat sefa aby ta pustal skor bude jednoduchsie ako ukecavat DP aby kvoli tebe menil cestaky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Z
59:2410, 2943
78:2516, 2609!
85:4801, 4948
96:2300
198:1202
...a este dallsie a dallsie nádherné kombinácie!!! ;-D
Ktosi tu spomínal odstavenú 4212 - vozidlo je v premávke/včera na 85, ako vždy!
:o)