Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bobitwo #181883:
Poviem ti jedno - keby si aj VSETKY buspruhy a cyklopruhy vratil IAD, nepomohlo by to! Tych aut je uz tolko (a bude geometricky pribudat), ze by to nepomohlo. BA ma blbo riesene (dimenzovane) cesty, tu uz je len jedine riesenie - odstavit prichadzajucich z mimo BA na okraji a prinutit ich presadnut do MHD. Ale to si neviem predstavit ako. V piatky jazdim MHD, lebo sa mi nechce v aute trcat v zapchach a vtedy vzdy pochopim, ze do tohto asi ludia zo satelitov s rodinami nesadnu.
Reply on: 6503 #181882:
Celý ten text je alibizmus zo strany Magistrátu, keď sa snaží naznačiť, že za to môže NDS a nie mesto.

Mesto zrušilo vnútorný okruh, ktorý mal slúžiť aj pre podobné situácie, odmieta riešiť svoju dopravnú situáciu vybudovaním niečím ako je tzv. severná tangenta, aby sa autá a doprava mohla vyhnúť centru mesta (keď už mesto tvrdí, že nechce autá v centre). Jediné čo Magistrát za 8 rokov zvládol je, že z časti hlavných ťahov sa stali jednoprúdovky. Veľa opatrení za má za následok, že motorová doprava je vytláčaná na diaľnicu D2 - Sitina - Most Lanfranconi - Prístavný Most - D1 a iná alternatíva ako sa dostať medzi východom a západom mesta neexistuje. Len "8 pruhová" Einstenova (zrejme niekto zabudol, že mosty čo sa na ňu nápájajú majú len po 4 pruhy) a Šancova, kde chce mesto ešte znížiť počet pruhov. Nikde nevidno žiaden dopravný projekt zo strany mesta, ako diešiť dopravu, ak ju nechce v centre.

Chápem, že magistrat sa snaží, aby čo najmenej áut jazdilo do mesta a po meste. Ale jediné čo mesto za 8 rokov dokázalo je rušiť parkovacie miesta a rušiť pruhy. K zrýchleniu MHD nedošlo, koľkokrát je na tom horšie ako bola kedysi. Samozrejme ani BSK s IDS a ZSSK nedokážu lepšie pokryť dopravné kapacity ako v Bratislave, tak aj v nejakej spádovej oblasti pre Bratislavu. Značná časť ľudí je ochotná cestovať VHD, ale v momente, kde sa pozerá, že cesta do a z práce mu mám VHD trvať 90+90 minút denne a autom 30 až 40 + 30 až 40 minút, tak ľudia budú voliť IAD, keďže čas.
Reply on: Klepeto #181881:
Neviem, mne link stale ide. Tak tu je screen.
Reply on: 6503 #181880:
Link je nedostupný. Skús sem dať screen. Ale najskôr asi do mimo tému.
Reply on: Zberač mínusiek #181864:
Semafor medzi Zrkadláčom a Kauflandom to isté. Poobede bola zápcha už od Hrobákovej.

Zberač mínusiek

Za dispečerské riadenie celkom pochvala. Napríklad po Rusovskej práve prefrčala prázdna 93, ktorá sa zrejme ide napojiť od Auparku smer HlSt.
Reply on: Zberač mínusiek #181864:
No tam je to divne nastavené. Oproti od Nám.Hran. je to v pohode, ale od Hálovej tam je bežné, že všetky smery dostanú 2x zelenú a až potom dostane zelenú smer od Hálovej na Nám. Hraničiarov. Tam stojíš aj 2min. Najviac ma nahnevá, keď tam stojíš už aspoň minútu a príde auto od Gessayovej/odťahovka Jaslovský a dostane hneď zelenú. A ty pekne čakáš ďalej.
Reply on: Mhr1 #181872:
Lebo prihlásiť sa môže vstupom do GPS zóny, zatvorením dverí, príjazdom do zastávky, odjazdom do zastávky. Rieši sa to individuálne podľa vybraných kritérií.
Meškania liniek 99,84 na zastávke farského je zápcha+ nehoda(v rohu križovatky- neovplyvňuje mhd)
Reply on: Mhr1 #181872:
Pretože je to väčšinou nastavené tak, že signál z preferencie padá väčšinou hneď ako stlačím zatváranie dverí. Lenže ak stojím ďalej, tak kým sa rozbehnem už padá stoj a nestíham ten signál. Jedine riešenie ako tam nestráviť mladosť je manuálne vrátiť zastávku v PP.
Pred prezidentským palácom obrovské policajné manévre. Zrejme súvis s návštevou prezidenta Azerbajdžanu.
Reply on: Solider #181871:
Tak prečo, keď zavrie dvere, nemá voľno? Lebo to dostane potom, až keď sa pohne a chvíľu postojí pred semafórom.
Reply on: Mhr1 #181869:
Nie su tam čidlá, preferencia sa ovláda cez palubný počítač a GPS.
Reply on: 6503 #181859:
Písal som to tu pred cca 2 hodinami. Prace na D2 Polianky smer Brno. Celá D2 stojí uz od rána a efektom snehovej gule sa to rozšírilo na ostatné diaľnice a všetky mestské cesty čo idú do západnej časti mesta a tie zase zapríčiňujú zápchy až po Ružinov a Nové Mesto vrátane.
Inak dnes veľmi nefunguje preferencia v Petržalke. Asi je to tým, že keď voz stojí pre dokončovacie práce na zastávke ďalej od obvyklého miesta, čidlo ho neregistruje. Potom sa električka pohne, čaká, kým si ju systém všimne, čo spôsobuje zdržanie. Alebo je to niečím iným?
Neviem nakoľko je to aktuálna informácia, ale v dopravnom servise práve spomínali aj nehodu električky s autom v križovatke na Americkom námestí.

+ "zdržanie v Bratislave minimálne na 3 hodiny" 🥹
Zelená vlna hlási, že prejazd Bratislavou trvá 3 hodiny. Asi fakt rekord!!!
Na Štúrovej papaláši a iní drzúni (súdim podľa veľkých čiernych limuzín) jazdia po koľajach v oboch smeroch! A potom na signál voľno pre električku odbočujú doľava na Dostojevského. Už len čakám, kedy začnú jazdiť po Starom moste, veď ten je voľný...
No asi konec, došli sme.....Nivy stojíme bez pohnutia niekoľko minút už ďalej to nejde.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.