Imho prázdninový režim by mal byť nastavený na takéto "malé prázdniny" kedy sa žiadna zásadná zmena dopytu nedeje, a redukcia by bola primárne v zrušení školských posíl a možno veľmi miernej redukcii intervalu v rannej špičke. Pre tie veľké prázdniny kedy nastáva exodus z mesta (letné, vianočné) by sa potom vydával osobitný CP.
Aspoň L3 a L4, ktoré využíva množstvo študentov, by mali mať v takéto dni lepšie intervaly, hoci tie linky by si zaslúžili lepšie intervaly aj v niektorých časoch prac. dní mimo prázdnin
nuz, len pokial chce mesto razit politiku ze mas nechat auto doma a ist do svojho ciela inak, tak prazdne spoje by tomu trochu napomohli, naopak spoje do ktorych sa nezmestis ta istoiste utvrdia v tom, ze zajtra to das radsej autom.....
ale iste, robit zle tym co idu nejak po ceste miesto toho aby sa ponukla aj nejaka volna dopravna kapacita v MHD je jednoduchsie a lacnejsie.....
(a ocakavam flame o tom ako nie su vodici a neviem co este )
Či v koncoch dvojlinkového variantu, či v počiatkach castejsieakometro, večery pracovných dní vždy dosš skoro prechádzali do riedkeho režimu - a ešte aj v iných násobkoch ako 95, aby náhodou Petržalčania nespohodlneli
Tento problém sa opakuje stále počas jarných a jesenných prázdnin, čim to asi bude? Jednoducho dopyt nie je tak znížený ako v lete – hoci aj tam je víkendový interval dosť bizár.
Neviem, mám afantáziu. Dnes, keď každý nosí so sebou mobil s obstojným fotoaparátaom, by naozaj nemal byť problém také veci zdokumentovať. Aby sa to potom dalo ukázať kompetentným na magistráte.
Električky pri Botanickej záhrade nepoberajú cestujúcich. O kultúre cestovania nemôže byť ani reč. Vivat víkendový interval počas vysokoškolského semestra.
upravovač fotiek