Tak isto za Valla došlo v rámci vedenia DPB k istým krokom, ktoré schvaľujem. Ale že sa rozhodlo ináč (v priamom rozpore s programom) je vec druhá. Mám pocit, že Vallo dáva moc na "tiktokových" a "facebookových" poradcov, miesto toho, aby dal na tých, ktorí mu pomohli vyhrať voľby (prvé, druhé sa iba viezol). Ja som si prečítal plán bratislava. Obávam sa, že jeho radcovia sú už vzdialení od pôvodného zámeru. Osobne považujem za veľký prúser "živé námestie" (lživé?), ak sa naozaj zrealizuje paškvil na Kamennom, miesto plnohodnotnej prestupnej zastávky pod Manderlákom. To je vec, na ktorej trvám, aby sa nezbastardila do nejakého malomeštiackeho kompromisu. Samozrejme, veľa poradcov má na to odlišný názor. Ja napríklad tvrdím, že 2,5 minútový interval na račianskej radiále je nedostatočný a nikdy by som to nieže nenavrhol, ale ani neschválil. Ale iní radcovia mu to "odklepnú" bez mihnutia oka. A plne chápem, že Vallo nie je odborník na dopravu. Ani byť nemôže. A nevyčítam mu, že by sa obklopil ľuďmi, ktorí doprave nerozumejú. Oni sa mu tam natlačili. Problém je, že na nich až príliš dá. Ale čo už ja viem. Stačilo by mi pár minút "hrania" s Vallom. Ako bubeník viem, čo od basáka očakávať a ako v rámci hudby komunikovať. Viem, ako "rytmika" musí fungovať, najmä v kontexte hudby a zvyku kapely, teda sólovým nástrojom. Lenže je málo basákov, s ktorými sa mi dobre hralo. Lebo vyžaduje to istý prístup. Už splietam veci, ktoré moc nepatria do tejto debaty. Lebo mám v sebe nejaký ten liter vína. S Vallom som nikdy nemal príležitosť ani osobne komnikovať, ani si zahrať. A ten obraz pri hraní vôbec nemusí súvisieť s tým aký človek je v iných veciach.
Bratislava nie je Praha. Bratislava nie je Viedeň. Bratislava nie je Budapešť. Dokonca Bratislava nie je ani Brno. Chceli by sme, aby Bratislava bola viac, ako Bratislava. A ja v určitých otázkach budem trvať na tom, aby viac bola. Nech sa ušetria peniaze inde.
Ďurkovský u mňa navždy pochoval KDH ako stranu, ktorú by som mal brať seriózne. Sú to farizeji a išli by kľudne aj s diablom osobne, keby z toho mali prospech. KDH sú esenciou pokryteckosti.
V poriadku, máš svoj názor. Ja Valla hodnotím odlišne. Myslím si, že isté veci pod jeho vedením majú zmysel. Pozitívne hodnotím MIB a že sa vôbec vypracovali nejaké vizuálne štandardy, napr. mestská dlažba. Negatívne hodnotím fakt, že mesto odmietlo schváliť dopravnému podniku investície do vlastnej histórie (na vozový park historičákov) alebo že mesto súhlasilo (neviem, či navrhlo) interval 2,5 minúty na račianskej radiále v špičke. Lebo to sú veci, ktoré si dovolím súčasnému vedeniu mesta vytknúť. Okrem toho Vallovi vyčítam cyklodiaľnicu na nábreží, ale z iných dôvodov, než väčšina ostatných. 1. Nebolo to vybudované v súlade s normami, čo zbytočne nahráva kritikom a za 2. načasovanie tej akcie prispelo k výhre súčasnej vládnej mafie, ktorá nám tu v polovici volebného obdobia ukazuje, ako sa rozkráda štát v priamom prenose. Nie som voči Vallovi a jeho vedeniu mesta nekritický, ale nedovolím si označiť ho za najhoršieho primátora, ktorého si pamätám. To by som musel mať riadne krátku pamäť. Určite nie je horší ako Nesrovnal a v porovnaní s Ftáčnikom (nech mu je zem ľahká) to vyzerá na remízu.
to urcite nebudem, vallo je z mojho pohladu jeden z najhorsich ak nie uplne najhorsi z tych ktorych si pamatam.... coho sa chyti to po.... , + iba co viac zadlzil mesto a viac zatazil obyvatelov roznymi poplatkami a danami....
uprimne netusim komu, kludne tam hodim aj nieco naslepo, ale cokolvek lepsie ako toto.... (aj ked poznam, nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byt este horsie)
Najmenšia škoda. Zabúdaš na úsek Rača - Vinohrady. Ak by L7 bola iba v trase Vinohrady - mesto, tak to nerieši problém Rače.
Nie, nie, nie. Rača potrebuje 2 minútový interval s 32 metrovou súpravou v celej dĺžke radiály. Žiadne káčery po Vinohrady. To nie je zlepšenie oproti súčasnému stavu, iba presunutie problému do inej roviny. A výhľadovo si Rača zaslúži 2 minútový interval s 50 metrovými vozmi. Kapacitu nosného systému je nutné zvyšovať. Aj cestujúci budú a bude to jazdiť plné. Neviem či v Petržalke, ale na opačnom konci určite. Len je nutné to patrične propagovať, aby ľudia presadli do verejnej dopravy.
7126 až 713 sa hlavne nemali nikdy nekúpiť. To nemalo nikdy vzniknúť. Teraz je to guľa na nohe. Dokedy sa budú ešte odpisovať? Tie vozy sú totálne nepoužiteľné a ich 2nd hand predajná hodnota sa limitne blíži k nule.
Samozrejme že by sa mali aj tieto K2S vyradiť skôr než T3G! Neuživili by sa ani na posilovej linke 7. Čomu by pomohol interval 2 minúty, keby každý 2. spoj bola K2S? Rovnaká tlačenka na račianskej ako dnes pri 2,5 minútovom intervale s 30T. Je absolútny nonsens s K2S vôbec uvažovať na iných výkonoch ako L1, kde kapacitne stačia. Ešte väčší nonsens je vyradiť T3G a nechať v premávke týchto 9 novostavieb K2S.
nuz, keby vyhodili PR oddelenie a chranenu dielnu, tak mozno by sa to aj dalo.... len na to treba pamatat pri najblizsich komunalnych volbach a urcite to nehodit PRimatorovi....
upravovač fotiek
Samozrejme že by sa mali aj tieto K2S vyradiť skôr než T3G! Neuživili by sa ani na posilovej linke 7. Čomu by pomohol interval 2 minúty, keby každý 2. spoj bola K2S? Rovnaká tlačenka na račianskej ako dnes pri 2,5 minútovom intervale s 30T. Je absolútny nonsens s K2S vôbec uvažovať na iných výkonoch ako L1, kde kapacitne stačia. Ešte väčší nonsens je vyradiť T3G a nechať v premávke týchto 9 novostavieb K2S.