To je pravda, ale ludia maju tak zafixovane stare dobre cislovanie, ze tipujem, ze vacsine ludom ani nedoslo, ze to nie je to co chodi kazdy den na Kolibu.
Ad: 213ka. K dokonalosti chybali oznamy na zastavkach o posilnenej doprave. Ja som sa dnes citil ako alenka v risi divov ked som: 1.videl tocit sa dlhy trolak na hodzovom, 2.mal na transparente cislo 213 a napis koliba a po 3. Som vobec nechapal, ze zastavil na zastavke a ludia sa don suverenne nahrnuli. Dlho mi to vrtalo hlavou, nevedel som, ci to nebolo tou opicou, co som mal,ale zachoval som chladnu hlavu a mrkol do noviniek na imhd
No s Ikarusom ma DPB velmi zle skusenosti kvoli totalne odflaknutym Ikarusom 412, takze uz od nich nic nechcu. A aj tak, jedine normalne vozy maju vysokopodlazne, to my nechceme, co sa tyka 417ky, tak vieme ako dopadlo testovanie u nas. Podvozok sa posunul oproti Karoserii ci co...
Zo sobotnymi info pomohla i Z ;-P :
- linka 83/3 vynechala prvy odchod z Dubravky. o 4.45 h., neskor isiel 2309 (mal ist i povodne)
- 2811 pred 15. h. docasne vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil ZV 2613
- 4808 o 15.20 h. vypadol nalinke 93/7 pre poruchu na zastavke Dvory (smer Petrzalka) a odisiel do vozovne, minimalne dve dalsie kola bez nahrady
Išiel som 79XX na LX a takú rýchlu jazdu som nezažil. V karlovke ho potom brzdila jedna elina a tak nemal ani náskok, ale bol to dôkaz že sa dá jazdiť aj oveľa rýchlejšie s kratšími prepravnými časmi.
neo: Ikarus neskrachoval tak ako si to predstavuješ ty. Požiadal len o ochranu pred veriteľmi a rozbieha novú výrobu. No som i istý, že keby mu niekto dal, zkázku na 200 Ik435 a Ik415 tak to opráši.
Inac to som si myslel... ze ked je len v staniciach, tak je na otvaranie dveri... ale naco bolo vedenie na trati a kedy ho odstranili, tak to nepoxopim
pozemna lanovka _MA_ zberac, dobre si to niekedy obzri ked sa budes nachadzat v niektorej zo stanic, je tam hore pod stropom aj trolej; na koncovych staniciach sa dobijaju baterky a kompresor tlakuje vzduch do zasobnika (dvere maju vzduchove otvaranie)
Doma mam kopec knih o Tatrach a v kazdej je pozemna lanovka na Hrebienok..
Je odfotena a ma vrchne vedenie (ako trofle) A popri trati Strieborne stlpy. Avsak do tatier chodim od malicka, a v zivote som tam vedenie nevidel, ani stlpy, dokonca ani ziadne pozostatky. jedine co ostalo ze vedenie je v staniciach, ale ajtak lanovka nema pantograf.
Pytam sa, kam sa vedenie a stlpy podeli? Na co sluzili? Kto ich odstranil? KEDY?
No, ani ja neviem, kto kedy taku blbost vymyslel, ale hento maju napisane na tabuliach v tych vozoch. Napr. dnes som na 1096/4052/4070 (uz si nemapatam, na ktorom, bo som ich fotil vsetky) videl "Snehova hotovost"...
Mat3j