Takze som dobre predpokladal ze v MU zostane az do vyriesenia problemu..
(Teda ho nepride vystriedat "druha smena" do uviaznuteho useku) Neviem preco som si to myslel..
@KuraciKebab : Diik za info k 7406, myslel som ze robila i poobednu.. ale bola vlastne volna bez zadelenia.. tak pomohla 3ke..
Čo sa týka striedania v prípade MU, tak to ti väčšinou zavolajú z výpravne kde sa ten voz nachádza a pôjdeš ho niekde “chytať”. V prípade delených služieb, ktoré sa nevedia dostať na ukončenie sa normálne predĺži služba.
https://www.zssk.sk/aktuality/obmedzenia-vlakovej-dopravy-medzi-nitrou-trnavou-a-bratislavou-od-29-septembra/
Vybrané S50 pôjdu z BA len po PK, resp. opačne. Bojnice budú jazdiť len Lužianky-PD. Rex-y BA-NR pôjdu z BA o 15 minút skôr.
Tá časť o Nitrianskych vlakoch je strašne nešťastne sformulovaná, asi 20 minút som ju lúštil s pomocou starých a nových CP, aby som pochopil, ako to bude a že tam veľa zamlčali(napr. na stihnutie r do prievidze v lužiankach bude treba ísť z BA o 45 minút skôr)
Mopy
Ako to je s vodicmi, ktori uviaznu v takejto mimoriadnosti?
Ak mu konci sluzba a mal byt vystriedany, tak vlastne sa to nekona?
Vodic ktory by ho mal vystriedat,moze dostat nahradny voz, aby sa vykryli uviaznute spoje? Ci to sa riesi vyhradne ZVckami?
Celkom ma to zaujima.. lebo jednak je to slusna sekera vo vyprave..
P.S. 7406 bola podla vypravy na 4ke. Je mozne ze ju stiahli zo 4ky? Alebo po dokpnceni sluzby mohol byt presmerovany na 3ku? Vynimocne?