Nikto nepovie ani či bude prerušenie dopravy 30 alebo 480 minút. Pritom by sa mal dať odhad stanoviť ihneď podľa typu nehody, či sa jedná o osobu v koľajisku, strom, či cestné vozidlo na trati, alebo vozne krížom cez trať, (ne/)poškodená trať...
Lebo to nebolo nikomu komunikovane, bola to len proaktivita vlakveducej Povazanu.
Najtypickejsie je preto to, ze sa caka, a vlakveduci nepovedia ani slovo.
DOTKNUTÝ ÚSEK : Bratislava/Rača - Svätý Jur
DÔVOD OBMEDZENIA : nehodová udalosť
PREDPOKLADANÉ MEŠKANIE : ###
ĎALŠIE INFO : stret vlaku Pn 59016 s osobou v koľajisku
Tak ja by som očakával, že v záujme oboch dopravcov je, aby to na seba nadväzovalo, ale pre oboch je diskomfort urobiť výnimku. ZSSK by muselo vyosiť ten vlak voči časovému oknu, ktoré má každú hodinu alokované po celej trase od Košíc, a to by mohlo ovplyvniť aj obiehania/krížovania iných vlakov. DPB by musel posunúť nočák o 6–7 minút, a to zrejme znamená posunúť aj odjazd o hodinu o 3–4 minúty a možno aj ďalší potom. Neviem, za koľko sa dá vyjazdiť najdlhšie koliečko.
Čakal by som ale, že si k tomu DPB a ZSSK sadnú a prídu k nejakému kompromisu. Napríklad ten Tatran po Žilinu môže ísť v takte, aby na východe boli zachované preklady, a následne so zrýchlenou jazdnou dobou do Bratislavy, keďže, ako som písal v minulom príspevku, vlak, čo išiel hodinu po ňom, od Žiliny stiahol 9 minút. Čiže príchod 23:25 je podľa mňa vyjazditeľný.
DPB by mohol tiež vyjsť v ústrety a povedať, že dobre, keď to bude 5 minút meškať a príde 23:30, tak počkáme s rozjazdom 3 minúty – to nejako zásadne neovplyvní ďalšie rozjazdy a urovná sa to.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Aj keď ďalší rozmer tu je že Kriváň je povinne miestenkový takže oficiálne prestup vlastne možný nie je.