Porucha L3 na Sturovej smerom do Petrzalky (pri prokurature)
Ludia uz vystupili .. zacina sa vlacikovat …
Uz stoja za nami L4, L1 a uz dalsie L3
dosiel aj dispecing
V strede Mosta SNP v smere Petržalka je odstavený #2212 na L59, 100 metrov pred tým je na vozovke nejaký kus plastu. Ale na kontakt to nevyzerá. Dispečeri ani iné zložky ešte nie sú na mieste. Ani v buse už neboli žiadni cestujúci.
autobusy na linke X3 do premávky nezasiahli, keďže na linke 3 krátko po 5:50 bol prestoj iba cca 10-min., tak sa napojiť nestihli a vzhľadom na fakt, že obe obojsmerné ZV-E v čase výpadku linky 3/5 hradili iné poradia, na linku 3/5 bolo vypravené ZV-E z Astronomickej, avšak bolo zabezpečené aj spojenie z Blumentálu na Jungmannovu od 8:28 h. jedným z medzičasom obojsmerným uvoľneným ZV-om. Malým mínusom bolo, že nebol zabezpečený prestup cestujúcich z jedného ZV do druhého, keďže T6 išla s 2- min. meškaním, avšak vzhľadom na interval linky v danom čase, nie je to až tak tragédia
Stále ich dosť ostane aj pre L60. Uvoľnia sa nejaké sólo vozy zo zrušenej L64, ale pochybujem, že by ich využili na zahustenie intervalu L60 na 8 ráno a 10 min. počas dňa.
60ka by mala byt klbova uz dlhodobo.. Kratase su dost narvane v urcitych casoch.. Ked teda nezahustia interval, nech radsej nasadia klbaky, aspon sa vsetky prevetraju a nestoja vo vozovni..
To sme tuším zažili to isté. Ten beh z vtedajšieho RailJetu Slovenská strela si pamätám dodnes, a aj tak to k ničomu nebolo. Alebo, horšie, to bol/je štandard.
§ 2 ods. 3 269/2024 Z. z.
"Ak odchody spojov závisia od iného druhu dopravy alebo od iných nepravidelných okolností, v cestovnom poriadku sa namiesto času odchodov alebo k odchodom priamo alebo prostredníctvom odkazu na poznámku vo vysvetlivkách uvedie textová informácia pre cestujúceho s uvedením podmienok, za ktorých sa spoj vykoná."
david11