Prečo sa na VZT zobrazujú odchody L75 posunuté o dve minúty dopredu?
Odchody z Čiližskej mali byť podla tabule teraz o 15:03 a 15:18 (bez nejakého meškania), odchody podla CP čo je zverejnený tu a vysí aj na zastávke už o 15:01 a 15:16.
Podobne som si už skôr všimol pri L69 že odchody podla CP od Avionu má x:07 a x:37, ale podla zastávkovej tabule má mať odchod už o x:06 a x:36.
408 robila tuším okruh Krasňany > Obchodná > tunel > Jesenského > Špitálska > Krasňany.
Tá zachádzka N99 slúži práve pre vodičov, ktorý N95 nestihnú, aby nemuseli hodinu čakať a mohli ísť z Hl. st. o 1:30. Aj to je dôvod, prečo N99 v strede noci nepremáva.
2. článok, ktorý by ma po služobných linkách zaujímal, by bola história dopravy do nákupných centier (Avion, Aupark, TESCO Zlaté piesky...) a prípadne aj iných lokalít - kto tam jazdil, od kedy do kedy, na akých trasách, s akými vozidlami, aká bola tarifa...
Už by o tom mohol vzniknúť nejaký článok, lebo stále z času na čas na niekto pýta na tie služobné linky
Ja si pamätám že 401 chodila z Juráku do centra, 402 z Trnávky na Hlavnú, 403 z Krasňan do centra, 406 chodila po Petržalke celý deň so závlekom na Zochovu (nakoľko Vozovňa Petržalka na ulici Pri seči nemala prístup MHD). Ostatné si nepamätám
N99 zachádza na Hl. st. len o 1:30, aby sa tam dostali vodiči končiaci po jednej v Petržalke (odchod o 1:15 na požiadanie). Ešte existovala tuším aj SL7, čo je dnes v podstate spoj SL5 z Pántov okolo tretej ráno. SL1 neexistuje, ale neviem prečo (možno kvôli tomu, že SL2 obsluhuje Trnávku aj Jurajov dvor).
Inak, v minulosti existovala aj služobná električková linka 408 a služobné spoje mali čísla 401-408. Ak niekto vie, tak kľudne nech napíše, aké mali trasy, pretože ich bolo celkom veľa v porovnaní so súčasnosťou.
Dolnú paprču máš podľa môjho odhadu za nepochopenie informácie: Dnes je vozidlo 4921 zaradené na piatom poradí linky 90, pretože na linkách 91 a 191 sa tento týždeň vykonáva sčítanie cestujúcich.
Trolley