Presne tak, je tam indukcny senzor vo vozovke tesne pred semaforom. Vodici odstavuju vozidla pred nim resp. obcas niektori specialisti aj na nom a potom sa tam toci volny signal
Inak vacsinou tam na cervenu jazdia osobaky, ale dnesna nehoda bola nejasna, pretoze vodic osobaku trvdil, ze isiel na zelenu a autobusar ziadnym zrozumitelnym jazykom nehovoril
Neviem co napokon ukazali kamery.
Na tom U-turme pre busy si šofér autobusu sám aktivuje CSS pre voľný signál?
EDIT, tak ak som dobre postrehol na streetview, je to aktivované tým čidlom vo vozovke, nad ktorým, keď zastaví autobus, tak sa prepne signál na voľno. Predpokladám, že to odstavujú pred tým mimo toho čidla.
Neviem či s tým súvisí, ale aj LEO hlási mimoriadnu udalosť medzi ŽST Nové Mesto a P. Biskupicami.
Edit: dôvod mimoriadnej udalosti je zrážka vlaku iného dopravcu s osobou pohybujúcou sa v koľajisku - zavedená NAD pre vlaky 4309, 4308, 1438, 4311.
Ajajaaaj vážený 10 minusiek pre dobru radu vodičom aby nevznikali meškania pre nich a za nimi a nenechali v strede cesty stáť 44, 42 , 49. na pražskej pre zberače.... v zácpach pred Kramármi . Naozaj vami dezolátne správanie sa voči D P a trubiacim vodičom 44 , 42, 49 . Postavte si teda voz do tej najväčšej kolony a z prestávky 7 m. budete mať akurát veľke H. Dufajme však, že nie v zavitoch
Aj 83,88,92,192. Stoja aj na povodnej Jungmanovej s novym nazvom VLastnenecke namestie a aj nova Jungmanova priamo v krizovatke s elektrickami.
Subezna Jungmanova pre 84,99 este nie je hotova podla CP pravdepodobne.
Dnešným dňom začína rekonštrukcia chodníka a dláždenej parkovacej plochy presne oproti Starej sladovni na ul. 29. augusta, už pred 8 hod. ráno tam bolo množstvo ťažkej techniky, počítam že tam budú aj nejaké drobné obmedzenia MHD (?)
Vodiči 64 a 49 , v pripade dlhšej rady automobilov medzi Sokolskou a Stromovou prosím obiehajte stojace mot. vozidla v strednou a busovom pruhu po pravu točivú zákrutu k Stromovej aby ste nebrzdili svoje ostatne linky za vami a nedošlo k opakovanemu vytrubovaniu linky 42 pretože opakovane spôsobujete problém zadným ostatným linkam, aby mali problem sa zaradiť a tým sa nespôsobovali zbytočné meškania. Zaraďovať sa máte možnosť v
pravo točivej zákrute pri Stromovej, za výhybkou, kde je dostatok priestoru a vás ostatný motorovy učastníci v tom zaradení pred zakrutou z Bus pruhu musia tolerovať.
Už som zhruba pol roka nebol na Vinohradoch, ale vtedy sa poobede otáčali práve v smere hodinových ručičiek, čiže ľudia vystupovali v obratisku a nastupovali na priebežnej zastávke. Podľa CP tu na stránke to tak stále je, lebo nástupište smer Hlavná stanica je A (teda spolu s linkou 3) a výstupište je B/D (spoje do Rače stoja na B, končiace spoje na D v obratisku).
Mhr1