No, bolo to zlé aj inde, t60 do mesta meškala 17 min. (ja som bol načasovaný na tú ďalšiu o 16:35 od Saleziánov, ale nešla ešte ani tá predchádzajúca) potom 20 min. a nakoniec sa uvádzalo, že spoj uviazol. Tá ďalšia tiež meškala, tak som išiel na električku. Trnavské mýto totálne zasekané, autá vchádzali do križovatky i keď nemohli pokračovať, blokovali koľaje i odbočujúce smery, skrátka chaos.
Dopravu riadi(l?) policajt.
Nahradenie semaforu policajtom by nemalo mať vplyv na priepustnosť.
Skôr si myslím, že je to bežná predvianočná premávka ovplyvnená vallovinami na nábreží.
Technická otázka: do akej miery sa dá opraviť zberač po poškodení, a kedy je potrebné ho nahradiť novým? Napríklad pred pár dňami sa vraj 7715+04 zlomil zberač ale o deň na to sa vrátila do premávky, zatiaľ čo 7837+38 v 2014 po zlomení zberačov v Rači bola odstavená približne 2 týždne.
A napríklad 7922 po vykoľajení v máji 2003 zostal pôvodný zberač Brecknell-Willis, zatiaľ čo 7839+7840 musela dostať tento rok komplet nové zberače a opeknela.
To bol snáď ten istý blb v plechovici čo trafil posledný podvozok L4 pri zastávke Centrum. Akurát teraz s iným autom. Niekto by mal naozaj vyhľadať očného.
Ja zase nerozumiem tomu, že vydajú článok 6 hodín po nehode a napíšu, že električky do mesta budú možno meškať
Teraz, keď sú poznámky vo výprave tak pekne vidno, približne koľko škodových udalostí denne sa stane. Predpokladám, že väčšinu nezavinia vodiči DPB (a zvlášť v prípade električiek).
Podľa DPB neobsluhuje linka 4 smer ZP zastávku Americké nám. v stálej polohe, ale premáva cez Blumentál. Ale dôvod je mi záhadou, lebo išiel som okolo pešo a nič sa tam nedialo, len pri výhybke stojí dispečer s autom (možno čakajú na servisákov).
Mhr1