Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Linka 9 premáva až do Dúbravky.
Edit : už jazdí normálne po Kútiky.
Reply on: Max #179233:
Linka 4: obojsmerne prerušená premávka na Vajnorskej. Zo Zlatých pieskov premáva po Stn. Nové Mesto a späť. Z konečnej zastávky Pri kríži za zastávkou Trnavské mýto (D) premáva na konečnú zastávku Astronomická. Náhradná doprava X4: premáva medzi zastávkami Trnavské mýto (J) - Stn. Nové mesto.
Aktuálne:
DPB: Linka 4: prerušená premávka na Vajnorskej (Česká) smer centrum.

Dúfam, že jazdí aj NAD niekde ponad...
Foto z mimoriadnosti
L3 jazdí z Rače na Hlavnú stanicu (7510? to mala aj na transparente, 7504 s nezmeneným cieľom Petržalka, hoci odbočila na HlSt). Blumentál smer Rača obsypaný vlčákmi. Cez Blumentál jazdí aj L4. Dispečer v teplúčku auta.
Edit: Podľa tabúľ výluka skončila 12:39.
Reply on: S499.1023 #179226:
Tak nakoniec zápletka bola dramatickejšia, policajti zakázali vystupovať z 277 a ľudia tam uviazli na 5 hodín.
Reply on: Ike #179227:
Keď je raz dopravca zazmluvnený robiť NAD, neexistuje povedať, že nema vóze a nespraviť žiadnu NAD. Keď bola na Záhorí/Morave zimná kalamita, ZSSK obvolávala zaradom súkromných zájazdových dopravcov, kto vie zohnať vodiča a poslať voz. Ale v tesnom susedstve hlavného mesta je zrazu rocket science hľadať voľný autobus...
Reply on: Joyki #179223:
Podľa mňa v situácii, ktorá nastala včera, jednoducho spúšťaš primitívnu triáž v zmysle: čo je rozbité zostane rozbité a čo nie je rozbité, to idem zachraňovať. Viem, že zase pôjdem proti prúdu, ale ani organizátor IDS, ani objednávateľ a ani dopravca nemajú čarovný prútik, ktorý by vyčaroval ďalšie autobusy s ďalšími vodičmi a už vôbec nemajú čarovný prútik aby odstránili zápchy (v ktorých sú už autobusy s vodičmi uviaznuté). Včera som sa v tom regióne úplne nepohyboval a tak neviem posúdiť, ale jediné, kde to mohlo zlyhať zo subjektívnych príčin, je komunikácia s cestujúcim.
Reply on: Solider #179222:
Pozývam Ťa prísť pracovať k železničnému dopravcovi.
Reply on: TomJ #179220:
Vo Vajnoroch pri peróne, majster ale nemal poznanie na odklonovú trať.
Reply on: Joyki #179223:
620 cez Veľký Biel+všetky svoje dediny by bola dosť komplikovaná, aj keby vo VB obsluhovala len Bratislavskú a poštu(na Bratislavskej hociktorým smerom sa blbo otáča, takže by bolo lepšie pretiahnuť to ku pošte, kde síce nie je oficiálne obratisko, ale tvar zastávkového zálivu s možnosťou otáčania zjavne počíta).
Reply on: AndyNO #179221:
Ja som koordinátor alebo niekto iný? Ten koordinátor ani len informaciu nevydal, nehovoriac o tom, že ja ako obyčajný cestujúci musím tu vymýšľať zabezpečenie verejnej dopravy na úseku BA-SC. 😂
Keďže PAD ma meskanie 100 minut, tak pošlem operatívne cez D1, kde teda kolóny vôbec neboli, a základ nechám na 620 cez Ivanku a Bernolakovo a ďalej. Tak, ako sa to robí v MHD, a tak, ako sa to píše v zmluve.
Reply on: TomJ #179220:
To uviaznuté EC 277 som tiež nepochopil. Ak tam vypli elektrinu, tak som čakal, že ho záloha vytiahne niekde ďalej, kde si bude môcť obehnúť súpravu a ísť odklonom cez TT.
Reply on: Joyki #179218:
Pane Bože, tých 90-120 min. bolo myslených na PAD...

Tak ako si ty predstavuješ riešenie tejto situácie? PAD sa ti rozpadá kvôli vysokým meškaniam. Voľné vozidlá, ktoré má dopravca k dispozícii jazdia v regióne, aby sa čo najmenejšieho počtu cestujúcich dotkla táto situácia. Všetky spoje v smere SC sú preplnené (s Arrivou cestuješ, takže si vieš predstaviť ako vyzerá 80 ľudí v SORke). Som zvedavý...
Reply on: Joyki #179218:
Kde uviazlo to EC? Nedalo by sa ho otočiť a poslať cez TT a Sereď. Rovnako ostatné diaľkové vlaky, ktoré sa do zasiahnutého úseku ešte nedostali mali byť odklonené.
Reply on: Joyki #179218:
Asi 528, 610, 620, 630 a 632 jazdia kvôli odklonu s takým vysokým meškaním.
Reply on: AndyNO #179217:
Arriva to má v zmluve, že zabezpečuje NAD v podobe XS60 v prípade prerušenia premávky na železnici. Škoda, že si to nikto nepamätá, ani koordinátor.

Prerušená premávka trvá do týchto chvíl od 14:40, takže akých 90 az 120 min meškania? Doteraz žiadne vlaky nejazdia už 5 hodín, EC a REX stoja vo Vajnoroch bez kúrenia a toaliet, bystrické R zas v opačnom smere už 2 a 4 hod. S60 jedna súprava pendluje medzi HLST a Vajnormi, druhá medzi Bern a GA, spojenie medzi nimi neexistuje. Bez spojenia s BA teda je celý úsek GA-Vajnory už 5 hodín.
Takže neprichádza do úvahy voziť ľudí? Tak potom ďakujem pekne IDS BK. Mimochodom do tohto momentu od BID o tomto žiadna informácia nevyšla.
Reply on: Joyki #179214:
Ako si prišiel na to, že BID nič nerobí? Na klasickú NAD nemáš autobusy ani vodičov, meškania liniek boli na úrovni 90 až 120 min. takže v prvom rade bolo potrebné v PAD zachrániť toho čo najviac podľa možností a schopností, koniec koncov, všetky vozidlá, ktoré mal dopravca k dispozícii boli použité na vyrovnávanie meškaní. A všetky linky v smere z BA, či už expresné alebo klasické, jazdili úplne preplnené, takže nejaké odklonenie liniek (napríklad cez ŽST Vajnory) neprichádzalo do úvahy.
Reply on: Joyki #179214:
Tak tam to teda musí ozaj vyzerať zaujímavo.
Údajne je dôvodom MU - teda uzavretá trať aj cesta masívny únik plynu spôsobený poškodením plynovodu stavebnými prácami na mieste.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.