Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 6503 #179193:
Najlepšie je, že to opatrenie (zúženie pruhov), byť je na mieste, nijako nezvyšuje prevenciu pred Dedečkami.
Čo sa deje s 42 od Kramáre do centra? Najbližší spoj píše až za vyše 20 min že príde a meškanie dosahuje takmer 30 min.....
Co sa zuzenia Staromestskej tyka - ako uz tu bolo povedane - zuzili to na nespravnom mieste, ale jazditelne to je v pohode.
Druha vec, preco trebalo toto vobec robit??? Kvoli jednej buracke? A ze sa tam jazdi rychlejsie ako 50? Tak je to usek kde nie su chodniky, ziadne prechody, krizovatky - nevidim dovod aby sme tam sikanovali vodicov obmedzovanim rychlosti na 50. A teraz este toto nezmyselne zuzovanie pruhov...
Reply on: Mhr1 #179187:
Tie Kramare su tak nestastne co sa dopravy tyka, ze tam staci, ze male steniatko vbehne pod auto a MHD stoji! Zle je to tam, ale nevidim riesenie.
A minútu a pol po tej 93 išla ďalšia. Google Mapy neukazujú žiadny zvláštny traffic. Ach.
Edit: Teraz vidím tú nehodu na Staromestskej. Možno teda išlo o prenesené meškania. Okrem tých 88…
Wow, solídne vláčikovanie. Z jednej z dvoch 88 staničiacich spolu v zastávke som prestupoval na jednu z dvoch 83 staničiacich… spolu v zastávke.
Reply on: S499.1023 #179186:
Zmenšenie priestoru na momotovu chybu je v záujme bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky? 🧐
Reply on: Klepeto #179183:
Skôr by som sa pýtal, prečo sa zúžili pruhy pri hradbách, keď cieľom malo byť zvýšiť bezpečnosť zastávky na vonkajšej strane zákruty.

Teraz som to tam videl prvý raz. A je to urobené podľa tradičného scenára. Zobrať opatrenie, ktoré by malo teoreticky fungovať, aplikovať ho najstupídnejším možným spôsobom, na mieste, kde to nedáva žiadny zmysel. 🤪
Reply on: 6503 #179184:
Aj ráno okolo 10. bol nejaký problém. Kramáre, čo sa IAD týka, úplne prázdne, zato trolejbusy vrátane krátkej t-64 meškania od 15 do 30 min. Teraz ešte horšie, aj 60 min.
Reply on: zakaznik #179182:
Vodič auta je momot, v trnavskom svete za to môže Vallo 😆,
Reply on: 6503 #179184:
Niekto dačo strhol tuším. Videl som tým smerom ísť Vrchárov.
Co sa deje na Kramaroch, alebo Patronke?
Reply on: zakaznik #179182:
Vážne? Vodič IAD plechovice potrebuje priestor 1,5 m od každej čiary aby sa udržal vo svojom jazdnom pruhu? No nech tam dajú namiesto tej dvojitej plnej čiary radšej predeľovacie jersey panely. Bude mať nabudúce iba šúchance a nenabúra sa s vozidlom oproti.
Opatrenie magistrátu na zníženie bezpečnosti sa zatiaľ ukazuje ako funkčné.
Reply on: volod #179180:
Zápcha obojsmerne
Staromestská vážna DN smer do Pta, zatiaľ ťažko prejazdné
Reply on: david11 #179178:
Tu by mohli konečne aspoň na december zapnúť logiku a dať na L96 a L70 cez víkend kĺby. Jedna je naprataná už od Avionu a druhá z mesta hlavne večer, keď idú ľudia z trhov.
Reply on: csepka_3 #179175:
V decembri zvyknú dať na víkendy súpravy.. no tu by sa hodili celoročne.
Reply on: david11 #179176:
Tem stredový deliaci pás bol od začiatku umiestnený tak, že jazdné pruhy smer mesto boli užšie ako smer Petržalka.

Teraz po obnovení značenia je to pekne vidno, že ak by autobus smerom do mesta zastavil pri označníku, už presahuje do pravého jazdného pruhu. Však napokon koľko odrazených zrkadiel tam už bolo...

Tak dúfam, že vozovku týmto smerom nezúžia ešte viac...
Reply on: volod #179170:
Upravené jazdné pruhy tam už sú vyše týždňa. Nové vodorovné značenie je od podjazdu pod most. Kto je zvyknutý na užšie jazdné pruhy na D1 BA - TT tak ho tieto nové užšie v ničom neobmedzia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.