Neviete, prečo na Trnávke ignorujú vozy presunuté z Hroboňovej a nevypravujú ich? Jedine 6845 bola 4x vonku. Sú tie vozy vôbec na Trnávke, alebo len administratívne? A čo je so 6843? Je po nehode? Lebo už > pol roka nejazdí.
Dockas ale bude to kratkodoby stav , nieco ako 25tr v zaciatkoch kedy nebola otocka na Riviere. Hoc tu to bude riesene kapacitne inym vozidlom. Na 33 vypomahali Ikarusy, Karosy kym nebola otocka.
Dočkáme sa niekedy na L71 aj kompletnej výpravy s dvojkĺbmi, či na tento stav, že 4 až 5 vozov na poradiach tam bude stále strašiť 31 TR si už máme zvyknúť?
Ešte že v skodovkách ta klíma funguje aj v tomto čase príjemné nastavená
Bohužiaľ autobusy sú dlhodobo čo sa týka funkčnej klimatizácie najhoršie .
A toto teplo prekvapili DPB a aj vodičov niekedy možno v júni sa dočkáme pravidelnej klímy
No tak ale keď na tom jednom vozidle niečo potrebuješ spraviť, tak je snáď lepšie aby niečo odjazdilo aspoň ráno, než ho nechať v garáži celý deň, nie?
Sankcie uvalila Praha za SOR TNS 18 kvôli výrazne oneskorenej dodávke, neviem či aj za nekvalitu. Inak dnes v Prahe je zo 17 poradí "t"-59 až 9 (slovom deväť!!!) autobusov. Takže majú ďalšiu trolejbusovú linku prevádzkovanú väčšinovo autobusmi... (Dnes na "t"-58 7 autobusov zo 14 poradí.) No a my na tom nie sme lepšie, dnes 8x náhrada SOR-om 31Tr... Len prečo je ranná 71/13 robená "dlháňom"? Aj som ju dnes videl pri zaťahovaní. Už sa to tu písalo, ak nedokážu vypraviť všetko, tak práve 71/13 by mala byť obsadená dlhým trolejbusom až ako posledná, len ak by náhodou všetko bolo pojazdné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ma178rek
Bohužiaľ autobusy sú dlhodobo čo sa týka funkčnej klimatizácie najhoršie .
A toto teplo prekvapili DPB a aj vodičov