Onedlho sa zaradí do premávky 20 nových električiek. T3M/T3G/T3S sú najstaršie vozy a odovzdajú štafetu novým vozom, ktoré sa pravdepodobne začnú objavovať aj na negarantovaných poradiach liniek 4 a 9.
Napríklad na výhybke pri Redute už sánky nie sú. Takže tam si bez Vetry musíš vystúpiť a ručne to prehodiť. Nefungujúca preferencia je väčší problém – nefunguje ani RDST a treba si spočítať počet križovatiek na nábreží, v Karlovej Vsi a Dúbravke.
Ale veď Vetra tam je... len Tlačítka a sánky síce sú, ale akonáhle prejde vozidlo s nesprávne fungujúcou vetrou ponad tú "krabičku v zemi" tak výhybku aj tak zablokuje, potom už tlačítka nepomôžu a vodičovi teda ostáva výhybku prehodiť už len ručne. Súhlasím ale s názorom, že takého vozidlá by vypravované byť nemali.
A v BA už nie sú na paneli tlačidlá a na trolejí sánky?
Inak idiota ktorý vymyslel preferenciu cez Vetru a súbežne v bežnej prevádzke vozidlá bez Vetry, by som kopal pracovnou topánkou do zadnice veľmi dlho.
Do Dúbravky dorazil vláčik 7835+36, 7841+42 (služobná jazda), 7426 a 7911+12. Ja môžem povedať len to, že ľutujem vodiča 7835+36 (nefunguje preferencia a zjavne ani automatické prehadzovanie výhybiek).
Okrem KP, tie sa robia v domovskej vagónovni. Ale keďže predpokladám, že počas zbúraného Cífera sú tamojší dielenskí redislokovaní na Juráku, ani s touto úrovňou prehliadok by nemal byť problém.
ES499.0001