Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #176173:
Výstižnejšie povedané, sú to tri menšie guľe na spoločnej reťazi. Reálne by som bol rád, ak by sa to opravilo do vystavovateľného stavu a zároveň schopné "vliecť" za 1. EMUčkou, takže na fotografie by mali "súpravu", ale ľudí by nevozila. Teda ak predpisy na TEŽ dovoľujú ťahanie "zdochliny", ktorá ani nemá funkčné brzdy. Nech si tú trojičku opravia do nepojazdného vystavovateľného stavu s tým, že v budúcnosti, ak náhodou budú peniaze, si ju môžu spojazdniť. Ja viem, som zlý. Ja viem, budú ma nenávidieť. Ale je to realita. V otázke historičákov na TEŽ sa angažovať nemienim. Stačí mi, to, čo je v Bratislave. Mám ešte stále "sny", čo by sa dalo a hlavne MALO spraviť (kým je, aspoň teoreticky, z ČOHO). A aj niečo pre to robím. V pozadí. Byť v DPB bolo paradoxne iba na obtiaž.
Reply on: upravovač fotiek #176171:
No dobre, ale povedzme si, ze za tento stav si DPB moze sam. Ako som uz asi 100x na tejto stranke apeloval (o chvilu ma odtialto vyhodia 😃), keby urobili nejaku verejnu zbierku na vystavby odstavnej haly pre historicaky, tak by mohli vsetky byt pekne zakonzervovane pod strechou a nemuseli by vonka hnit 20 rokov predtym co na nich zacne renovacia.

Na satelitnom zabere vozovne Jurajov dvor vidim dost miesta na vystavbu dalsej haly pre 34 vozidiel (sucasny pocet historicakov), aj ked odratam ten priestor ktory zabera nova odstavna plocha trolejbusov. Napriklad na mieste ohrady. Pri najhorsom by mohli nejake sklady alebo parkoviska posunut alebo kombinovat, a na uvolnenej ploche postavit daco. Alebo by mohli veterany zaparkovat v garazi a prevadzkove vozy nechat vonka; ak sa voz nici na cestach 18-20 hodin denne, 4 hodiny pod strechou v noci ho nezachrani.
Reply on: upravovač fotiek #176171:
Ok, dik za info.👍

upravovač fotiek

Reply on: upravovač fotiek #176169:
Ak admin usúdi, že príspevok by mal byť zmazaný (kvôli fotkám), tak prosím nech tak učiní.

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #176170:
Áno, zavadzia. DPB nemá priestory pod strechou ani na súčasné historičáky. Historičáky VLASTNÉ. Nie z iných miest.
Reply on: upravovač fotiek #176169:
No, cize je tam dalsia, hej? A je s nou nejaky problem, zavadzia niekomu, ci?

upravovač fotiek

https://imhd.sk/ba/doc/sk/20384/DPB-poskytne-z%C3%A1zemie-pre-opravu-historickej-tatranskej-elektri%C4%8Dky-EMU-89-0

Ja som za to, aby sa zachránila a dala do stavu pri ukončení premávky na TEŽ a samozrejme vrátila na TEŽ. Ale realita je aká? Koľko práce bolo na nej za tie roky urobenej? Nie sú peniaze, nie sú ľudia. Je to tragédia. Ale pre DPB je to "guľa na reťazi na nohe".

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #176166:
Ja nie som normálny. Na Juráku som bol nebol vyše roka. Ani na DOD. Po kanáloch nebehám. Niet kedy. A radšej ani nechcem. 🙁

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #176165:
Buďme realisti, dve historické 15Tr/TrM mať nemôžeme. Ak iba jednu, tak TrM. Boli to typickejšie trolejbusy, bolo ich viacej. Navyše Bratislava nemala žiadnu 14TrM od výroby. "Podomácky" poskladané trolejbusy nerátam, najmä ak ich "kvalita" bola ešte nižšia než to, čo prišlo do Škody Ostrov.
Reply on: upravovač fotiek #176164:
Je tam nejaka dalsia trojicka, alebo pises o tej krasavici co uz beha v Tatrach? Nechapem s cim mas problem? Ved skus pisat ako nomalny, nech aj laici vedia. Nie kazdy tu beha po kanaloch na Juraku.
Reply on: upravovač fotiek #176163:
Ja osobne vnimam vyhotovenie ako sucast nateru, ale uz sa chytavame za slovicka 🙂 Kazdopadne som rad, ze sa nad stavom po 2002 zhodneme.

Co sa tyka 6607, ja na nu nemam moc nazor, len som bol v tom, ze stale existuje u DPB, tak s nou este pocitaju. Ak mam vybrat medzi 6607 a 6617 tak jednoznacne 6617, takze moc stazovat sa nemozem.

upravovač fotiek

Reply on: trolejbus6207 #176157:
Nech si ju dotyčný odtiahne z arelálu DPB a urobí s ním čo chce. Nie je to perspektívny historičák, zavadzia. Vytiahnuť pred areál DPB, oznámiť dotyčnému aby si "svoj" vrak odtiahol. Umyť si ruky a dovi-dopo. To bol tiež "vlastný gól" zo strany DPB, že vôbec na to pristúpil. Podobne ako s trojičkou TEŽ. Ja by som zmluvu podmienil konkrétnym dátumom, dokedy vozidlo zmizne, resp. dokedy sa na ňom objavia nejaké známky rekonštrukcie. Takto si DPB priviazal k svojej nohe iba o guľu viac. Gratulujem! V tom čase som v DPB už nebol, nemal som možnosť sa k tomu vyjadriť z úplne zbytočnej pozície vedúceho historického strediska. Osobne som zlyhal. Priznávam, prosím, nech to niekto iný preberie. Pokiaľ viem, tak už vyše 5 rokov sa to nikto neodvážil.

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #176162:
Správne, odlišné logo. Ale náter ostal rovnaký. Odtiene ani rozloženie na karosérii sa nezmenili. Som za to, aby bola v stave po roku 2002. Bude reprezentovať typický vzhľad trolejbusov 15TrM, ktorých bolo viacej, než 15Tr (ktoré sa navyše odlišovali náterom podľa sérií).
Reply on: upravovač fotiek #176160:
Druhy pokus zamenil tabulku s napisom Skoda za logo na prednej maske, a este obdrzala dalsie male loga Skodovky pod oknom kabiny, pod prvym oknom na pravej strane, a na zadnom cele.

https://imhd.sk/ba/galeria-media/6631/Trolejbus-15-TrM-6617-po-hav%C3%A1rii-kr%C3%A1tko-pred-odvozom-na-opravu?ghv=1019&ref=ba%2Fvozidlo%2F1019%2F%25C5%25A0koda-15-Tr-6617

https://imhd.sk/ba/galeria-media/48501/6617-linka-208-Mlynsk%C3%A9-nivy?ghv=1019&ref=ba%2Fvozidlo%2F1019%2F%25C5%25A0koda-15-Tr-6617

Dost maly rozdiel, ale podla mna 2 verzia vyzerala lepsie. Kedze to bol najtypickejsi vzhlad na 6617, tak preto dufam ze takto bude vyzerat aj po renovacii. Ta verzia bola aj natypickejsia pre 15 TrM vseobecne, nosili ju aj 6627-6638. Potom bola este tretia verzia, ktora sa objavila na vozoch 6622-6626, ktore z neznamych dovodov nemali vobec ziadne loga vyrobca

Za povsimnutie este stoji to, ze na 6617 pred opravou bol stitok "15 Tr", po oprave uz "15 TrM". 😁

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #176158:
Rozpáliť autogénom. Je to plesnivý, hnilý vrak. Ak niekto chcel pôvodnú 15Tr, mal lobovať za zachovanie 6604. Tá bola, na rozdiel od 6607, po GO a najazdila iba pár desiatok tisíc km než bola odstavená. Bola v TOP stave.:

https://imhd.sk/ba/galeria-media/167970/355-b%C3%BDval%C3%A1-6604-na-prvej-sk%C3%BA%C5%A1obnej-jazde-v-%C4%8Cernoviciach?ghv=984&ref=ba%2Fvozidlo%2F984%2F%25C5%25A0koda-15-Tr-6604

Ak ju ruZZký fašista nerozstrieľa, tak určite bude ešte pár rokov dobre slúžiť u našich východných susedov. Слава Україні!

6607 je prehnitý šerbeľ do ktorého liať peniaze rozhodne netreba.

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #176154:
Aký rozdiel v laku má pôvodné vyhotovenie a "2. pokus" z roku 2002 s novou vlečkou?

upravovač fotiek

Reply on: trolejbus6207 #176153:
Dúfam že to bude tak, ako som písal. Ale si fandím, čo? 😛
Reply on: trolejbus6207 #176157:
Som si myslel že s ňou stále počítajú, keď prežila veľké šrotovanie. Na čo teda ešte hnije na Trnávke?
Reply on: Andrej #176154:
Stále spomínaš 6607, tá nemá s DPB nič spoločné, pokiaľ viem, zostala ušetrená len vďaka iniciatíve jedného človeka, ktorý z nej chcel historičák, ale to neprešlo
Na 68/2 je výpadok?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.