Reply on: N/A #174578:
Ok, rozlišujme prvý krok, či chceme šetriť alebo nie a ak áno, tak ako a či s dopadom na cestujúceho.Mám za to, že DPB má rezervy: minimálne v marketingu a všelijakých tých workshopoch k snehovým vločkám a pod.
Zároveň platí čo som povedal: ak šetriť na výkonoch, ak sa nezredukuje personál alebo vozidlový park, šetrenie je kozmetické. O to viac to platí pre minibusové linky, kde sa úspora bez uvedeného pohybuje rádovo do niekoľko desiatok eur. Vypočitajme si pridanú hodnotu úspory: naserieš časť ľudí úplným zrušením obslužnosti, zníziš renomé minibusovych liniek a usetriš koľko, pár prdov, ktoré ak náklady zaokrúhluješ na tisíce, ani neuvidíš.
K vodičom, vždy máš vodičov, ktorí sú na hrane (v skúšobnej dobe, problemoví), s tými sa dá pracovať.
. Kapacita ostane . Interval bude dvojnasobny
Miro