Tam je škoda, že nie je od Harmincovej až po ŽST Lamač 2+2, alebo aspoň 2+1, kde by smerom z centra boli dva pruhy, z ktorých by pri stanici šiel jeden do Lamača a druhý na Alexyho
k tej nehode v Lamači: ak to bolo na tej svetelnej križovatke, tak tam je veľmi slabo citlivý dotykový spúšťač zelenej pre chodcov cez Lamačskú, v čase, keď som chodil do dúbravských tesiec pešo z lamačskej stanice, som tam občas vystával dieru. Tak ktovie, či tej seniorke nerupli nervy a neskúsila prebehnúť na červenú(bežne to tam ľudia robia), ale to nám už žiaľ nepovie. Celkovo tie semafory pri Stn. Lamač sú veľmi nešťastne spravené a nezriedka som tam vídaval smerom od mesta kolónu, ku ktorej prispel aj ten lievik pri nadchode.
Ja to tu nejdem rozvádzať, ale najväčší problém s rozbehom má rozhodne Škodovka. Tam, kde sa všetky vozy nešmýkajú, tak Škodovka už ABSkuje, pieskuje a trasie sa. Čo sa týka kačíc, tak práve tie prvé, čo majú hrubý piesok sú podstatne lepšie, všeobecne jazda na hrubom piesku je o mnoho lepšia, krásne to drví a účinkuje. Nech to je ako je, ale za tohto počasia (aj celú jeseň) je piesok dobrý kamarát každého vodiča električky.
už približne od 6.50, je to neprejazdné. Len škoda, že linku 30 nedali cez starý Lamač= obslužnosť Segnárov + by meškala len ako linka 130 t.j. cca 6 minút v smere do Lamača a nie skoro pol hodinku obchádzkou cez Dúbravku (zápcha pri ŽST Lamač, dlhšia trasa, státe v zápche pri Technickom skle...)
Geravy
https://www.facebook.com/KRPZBA/photos/a.604815706607630/1580532812369243/