Ak intenzita dopravy nie je vysoká (čo na Kolibe neviem v čase špičky odhadnúť), je možné zúžiť vozovku do jedného pruhu a v zrušenom pruhu vybudovať ostrovček a zastávku. Zastávka opačným smerom by bola na vhodnom mieste, kde by už boli pruhy dva. Len ako píšem, neviem, či by vyšiel dopravný model.
ja osobne tie spomalovace chapem ako ziadost obyvatelov o vacsie mnozstvo prachovych castic z brd, vacsie emisie vyfukovych plynov a viac hluku pri rozbiehani, takze (ak je ten hrb kdesi medzi domami) na tom v podstate zastavim aby som odtial vystartoval a dobre vyturoval 1tku z ktorej potom obvykle radim 3 alebo 4 (a par metrov za hrbom este k tomu idem o hodne rychlejsie ako na useku kde ziaden hrb nie je); ved ked tak miestni obyvatelia chcu, tak im treba ich zelania plnit.... a ak sa im to nepaci, tak sa mozu stazovat na ten hrb na ceste spravcovi komuniacie
(a s laskou pri tom spominam na staru feldu ked som mal deravy vyfuk, ze s tym sa taketo srandy robili este lepsie )
Zastávky smer centrum sú obrovský problém kvôli svahom.
Oprava takej zastávky Čremchová by stála viac ako prerábka Patrónky.
Rozdiely vo frekvencii cestujúcich sú dva svety.
Retardér? Vankúš? Z pohľadu obyvateľov nereálne, z pohľadu MHD nežiaduce.
Tak zriadenie prechodu pre chodcov a vyvýšenie zastávok v smere do centra by snáď obyvateľom nevadilo, možno aj nejaký 1-2 spomaľovače by ešte zvládli. S tým parkovaním je to asi úplne sci-fi.
TeBeCe