Reply on: Ike #172691:
Na Karadžičovej nie je VDZ ani pre ten nový BUS pruh.Mohli tam postaviť aspoň ten príves s digitálnou tabuľou. Na ten sa peniaze prekvapivo našli.
. Je potrebné použiť aj opticko-psychologické a fyzické prekážky (šikany), aby to platilo fakt pre všetkých. Menej áut (aj s vyššími otáčkami a splodinami na jedno auto) = menej exhalátov a absolútnych číslach.


si
suhlas, nizsia kineticka energia nevykona tolko prace ak sa ma niekde "zmarit"
"Navyše doprava produkuje nižší hluk."
znacne diskutabilne, zavisi od vozidla a jeho konstrukcie.... ano, valivy hluk od kolies bude pri nizsej rychlosti (=nizsich otackach) takmer urcite nizsi (ak netrafis zrovna nejaku rezonancnu frekvenciu nejakych vibracii), avsak nizsia rychlost bude takmer s istotou znamenat nizsi prevodovy stupen v prevodovke a tak sa moze velmi lahko stat ze motor bude pracovat vo vyssich otackach, co bude takmer s istotou znamenat viac hluku (a aj emisii tak oblubeneho CO2