Reply on: zakaznik #172678:
Hustota značiek je v Bratislave väčšia ako ozdôb na vianočnom stromčeku. Pripomína mi to všetky tie textové tabuľky v New Yorku, ktoré sú okolo ciest ako právne alibi, nik ich nemá šancu všetky prečítať.Čo sa týka toho ostrovčeka, stačilo by jazdiť po meste normálne a nie ako idiot. Jazdný pruh je tam dostatočne široký. Pripomína mi to diskusiu o tom ako "nezodpovední" chodci prechádzajú v meste po prechodoch pre chodcov bez reflexného oblečenia.
si
suhlas, nizsia kineticka energia nevykona tolko prace ak sa ma niekde "zmarit"
"Navyše doprava produkuje nižší hluk."
znacne diskutabilne, zavisi od vozidla a jeho konstrukcie.... ano, valivy hluk od kolies bude pri nizsej rychlosti (=nizsich otackach) takmer urcite nizsi (ak netrafis zrovna nejaku rezonancnu frekvenciu nejakych vibracii), avsak nizsia rychlost bude takmer s istotou znamenat nizsi prevodovy stupen v prevodovke a tak sa moze velmi lahko stat ze motor bude pracovat vo vyssich otackach, co bude takmer s istotou znamenat viac hluku (a aj emisii tak oblubeneho CO2