Nemôže sa to robiť tak, že sa počet cestujúcich v Škodovkách iba vynásobí dvomi (tento systém by nepokryl iba ŽST NM), keďže je každý druhý spoj so Škodovkou, keďže som si ešte nevšimol, že by niekedy bola nejaká linka (okrem 3 a cez víkendy 1) čisto škodovková, keďže na to by sme (cez pracovné dni) nemali dostatok vozov?
Nejako sa nám pomenila víkendová výprava, Capy sa vrátili na L98, zatiaľ čo na L83 a L68 išli NBcka. To je trvalý stav alebo len nejaká posilova doprava?
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí
Praha takéto sedadlá na SOR-y objednáva rovno z výroby. Sú nielen hygienickejšie, ale sa na nich aj pohodlnejšie sedí. Netuším, prečo sa DPB zhliadol v rovných, nepohodlných plechoch potiahnutých látkou prakticky bez výplne. Aj dnes som mal šťastie na a-98 na takýto SOR, tuším 2855, ak sa nemýlim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si