Je viac variant kadiaľ by mohla viesť trasa do Knižkovej doliny keďže je to napratané autami, stačia vozy ako na 144 alebo 52, z Detvianskej by bol prestup z elín. Prípadne by mohla ísť cez Tbiliskú no uzol prestupný na Detvianskej
Pánty by určite mali mať celodenne a celotýždenne 15-minútový interval, keďže to je normálna časť Bratislavy. To predĺženie do Knižkovej doliny (cez víkendy), ktoré si navrhoval by tiež nemuselo byť úplne od veci, keď sa aj tá 154 osvedčila.
Väčšina zastávok na znamenie, no dosť ľudí ide k Avionu, ZP, Na pánty, Detvianska, uvidíme dokedy pôjdu klbáky, no blíži sa Vianočná sezóna a klbáky sú dobré, nech zostanú
Tak hadam nebudu prezentovat, ze oslabili 67 a 87. Staci dat do medii, ze posilnili 65 v prac.dni a 70 vikend. Teoreticky aj 78 ide castejsie cez Hradsku cez vikend ako 87.
A treba vobec tu L65 aj cez vikend kazdych 15 ? AVION a jazera dokazu ju zaplnit ale na 30min to s klbom staci urcite.
Dlhé busy na 65 jazdia iba cez víkendy ako náhrada za podvod, keďže DPB deklaroval skrátanie intervalu z 30 na 15 aj cez víkendy. Dokonca o tom 15 min. intervale vrátane víkendu idú stále reklamy vo vozoch na monitoroch.
Ale ako tradične, všetky spoje kde bolo treba zvýšiť z 20 na 30 zredukovali a na posilnenie 65 sa vyprdli. To je tak neskutočne progresívne!
ja som to uz pri tom planovanom buducomesacnom chaose povazoval za ocislovanie normalneho premavkoveho vozu (a tie teda v 8xxx) nie su....
ak je to autoskola, tak sa ospravedlnujem, moja chyba....
Andrej