Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Neuveriteľná hanba DP! Najmodernejšie vozy (zo schodíkových) stoja, staršie alebo nemodernejšie jazdia. Pritom - ako sa to tu už opakovane uvádzalo - by stačilo všetky T3G presunúť na JD a T3P do Krasňan. Zjavne tam s nimi jazdiť vedia, keďže tam opakovane boli. A že na JD nemajú "papiere" na pedálové vozy? Administratívna hlúposť, všetci, čo tam boli zamestnaní aj pred r.2016, s nimi jazdiť vedia. Ide len o vystavenie oných "papierov". V Prahe je napr. toľko rôznych typov električiek a navyše sa medzi vozovňami bežne presúvajú, že predstava, že vodiči by neboli univerzálni, by znamenala kolaps električkovej dopravy.
Petto