A potom sú aj mestá kde domontovanie kabíny bratislavského typu (t.j. sklo nad "dverami" do kabíny) bolo riešenie ako znovu nástup prednými dverami umožniť
Ono celkovo je zaujímavé, že niekde to je a niekde nie, bez ohľadu na krajinu. Taká Viedeň a Salzburg majú zapáskovaný priestor vpredu, zatiaľ čo napríklad v Linzi obavy z korony nemajú... Čiže nejak to porovnávať, "aha, tu to je/nie je" veľmi nejde.
(Samozrejme ale nechávať to teraz v lete je hovadina na n-tú.)
Jedno krídlo 1. dverí sa u 31Tr otvára od začiatku korony, pretože u 31Tr sa dajú otvoriť len všetky dvere a preto je jedno krídlo zamknuté a druhé sa otvára.
Ak ma oci neklamali tak predchvilou pri mne pristavila jedna 31tr s otvorenym jednym kridlom 1. dveri a vnutri som nevidel pasku za 1. dverami. Vodicovi pochvala a hadam z toho nebude mat problemy
Nuž, niekto sa vŕtal v CSS na Vajnorskej a výsledkom je, že keď sa zadarí, tak 4, ktorá začína na novom meste má už na Trnavskom mýte -4. Inokedy to zas vychádza do jazdy a na Trnavskom je +1, ale rozhodne to tam už nie je tak plynulé ako bývalo.
Myslel som samozrejme aj križovatky Saratovská-Alexyho a Saratovská-Drobného, kde to predtým fungovalo normálne. A druhá vec, križovatky na zvyšku radiály boli zapnuté pred viac ako mesiacom takže tam by som čakal, že bude už všetko fungovať normálne (aj keď teraz čo chodievam tak tam už električky jazdia pomerne plynulo). Akurát som si ešte všimol, že viaceré spoje linky 4 prichádzajú zmeškané už z centra a prichádza k zhlukovaniu spojov (podobne, ako keď bol zavedený viaclinkový variant).
trolejbus6207