Na moste SNP z Pta do mesta vo vonkajšom jazdnom pruhu je spadnuta tabuľova dopravná značka aj s podstavcom, zasahuje celým tvarom do jazdného pruhu, je to zle vidieť a treba to obchádzať tak pozor....
„Zástupcovia zamestnancov dopravných podnikov v Bratislave, Košiciach a Prešove vyhlásili na pondelok (12. 4.) v čase od 8.00 do 9.00 h výstražný štrajk. Odborári to potvrdili s tým, že vozidlá MHD budú hodinu stáť na konečných zastávkach, nebudú blokovať dopravu a spoje do nemocníc a škôl budú jazdiť.“
Možno ten dôvod je jednoduchší - že Pajštúnska a Bratská sú novšie ulice a ako hlavná bola označená pôvodná ulica a tým, že je tam CSS, nik sa nezaoberal ďalej úpravou hlavnej a vedľajšej cesty
Čo do počtu pruhov pred križovatkou nie, ale keďže Bratská a Pajštúnska majú stredový zelený pás, pôsobia opticky širšie a nadradenejšie. Ale ak je intenzita áut od Smolenickej výraznejšia, tak chápem tejto úprave.
Tak tak, ono to klame. Môj bývalý kolega býval v tom vchode na Toryskej, čo je najbližšie ku križovatke Kazanská x Uzbecká, dávno pred vybudovaním Kauflandu a semaforizare a ten vždy, keď sme uňho sedeli a z blízkej križovatky sa ozvala plechová rana a rinčanie, len sucho konštatoval: Problém tejto križovatky je v tom, že sa tu križuje hlavná cesta s hlavnejšou cestou.
A máš pocit, že tá cesta je širšia? Bratská - Pajštúnska je rovnako široká ako Smolenická - Jiráskova. A myslím, že je to ako píše Urbanway 2423 - intenzita dopravy v smere od Smolenickej je vyššia.
Z akého dôvodu je tam vlastne Bratská-Pajštúnska určená ako vedľajšia? Nechcem vodiča obhajovať, má sledovať značky, ale širšia cesta väčšinou evokuje, že je hlavná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ