Práve to dávali v TV (na JOJ), že polícia hľadá svedkov tej nehody, nakoľko tesne po nehode si vodič auta údajne zapálil cigaretu, v kĺude vystúpil z auta a sa vytratil.
A hrbáče majú ešte aj dvere otvárajúce sa von, čo pri plne obsadenom voze v niektorých zastávkach spôsobilo, že sa zapasovali do obrubníku, prípadne v zime do kopy snehu.
Nádrž vozidla SOR BN 9,5 a 10,5 má 140 litrov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak už v čase objednávky týchto vozidiel bola na výber aj väčšia nádrž (tuším 200 litrov). Problém nie je ani tak tých samotných 140 litrov ako to, že už pri posledných 20 litroch v nádrži nebolo palivové čerpadlo schopné spoľahlivo nasávať palivo z nádrže a reálne sa stávalo, že v nádrži bolo ešte 15-20 litrov a motor nasal vzduch a zastavil sa. Aj preto vodiči radšej preventívne vozy vymieňali, pretože nie je nič horšie ako ostať v zime bez nafty. Oproti tomu SOR B 9,5 mal nádrž s objemom 180 litrov, takže tam k problémom dochádzalo iba ojedinele (veľké km prebehy, súvislá vrstva snehu na ceste, neúplne dotankované vozidlo predošlý deň a toto všetko súčasne). Samozrejme aj spotreba medzi B a BN je rozdielna, ale veľa závisí od šoféra. Môj osobný rekord je 22,7 l / 100 km s vozidlom 3407 na linke 37 v pracovný deň v zime. Vozidlo malo v tom čase 2 roky.
A nebola najväčšou slabinou BN10.5 malá nádrž? Ak si dobre pamätám, tak to malo cez víkendy problém vyjazdiť celú službu na 20, 28, 53 a často sa musel večer meniť voz, prípadne občas až odťah.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22