Odťahovka [ktorá tam zrejme bola kvôli osobnému autu, ktoré bolo účastníkom nehody] napísala ku tomu toto:
„Autobus MHD si to od kruhového objazdu pri Vajnorii smerom na nadjazd ponad železnicu z ničoho nič namieril cez protismer a zvodidlo na trávu. Zachytil os. vozidlo idúce opačne.
Všetci účastníci aj s cestujúcimi, / asi 4 pasažieri/ sú na ošetrení v nemocnici. Predbežne, len s menšími zraneniami. Autobus MHD , bude vyslobodzovať odťahovka Dopravného podniku.“
heh a predstav si take zeby sa teraz zrazu zistilo ze niektory z vytazenejsich mostov cez dunaj je v havarijnom stave a zo dna na den by ho uzatvorili (podobne ako nadjazd na bojnickej)
nikto nehovorí o jednej uzávierke ale 4 zo 4 uzávierok sa týkajú dopravných tepien alebo uzlov (či už IAD alebo MHD). To podľa mňa v poriadku nie je. Stačí jedna väčšia nehoda na trase medzi nimi (ktorá nie je zasa až tak veľká) a môže to skončiť kolónami skrz naskrz. Nemôžeme predsa spúšťať obmedzenia hala-bala bez rezervy na krízovú situáciu.
Chápem súvislosť medzi viacerými obmedzeniami z dôvodu D4/R7, ale nejako mi hlava neberie, čo s tým majú spoločné obmedzenia z dôvodu DKR a/alebo na Americkom nám, či nebodaj nižšie spomínané uzavretie dvoch priecestí na trati 130. Každé z nich je na inom konci mesta a len minimum dopravy prechádza viac ako dvoma z nich.
BA je dosť veľké mesto na to, aby sa vždy mohla povoliť len jedna uzávierka cesty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Minko