Prečo by ich nimi mali nútiť chodiť, pokiaľ busy nikomu neprekážajú a ide sa im tam lepšie, tak nech si tadiaľ chodia. Viem, že povieš, že autá nemôžu do buspruhov, ale tie by tam tie autobusy spomaľovali a obmedzovali autá, ak tam tie autobusy nechodia v špičke (čo asi nie), tak to podľa mňa problém nie je.
Všimol som si, že pravidelne stojí dispečing na pumpe za zastávkou Košická smer Prievoz. Kontrolujú asi odchody, ale inde v meste s takou pravidelnosťou ich niet
Vnímal som veľký rozdiel najmä medzi inštruktormi. Zatiaľ čo celý električkový kurz okrem dvoch jázd som odjazdil u vlasáča Štefana S., s nástupmi prevažne v sobotu o šiestej ráno, autobusový kurz u Stana J. s nástupmi "ako sa to obom hodí" a trolejbusový kurz podľa inštruktora ale skôr s neskoršími nástupmi najmä u "Géca" (zabudol som jeho občianske meno) "až sa vyspím z opice".
Komentuješ Políciu. DPB to dal zrozumiteľnejšie, nie?
“ Dopravný podnik Bratislava, a. s. vyjadruje sústrasť pozostalým a prosí chodcov i ďalších účastníkov cestnej premávky o zvýšenú obozretnosť nielen pri prechádzaní cez cestu. Obzvlášť to platí pre školopovinnú mládež a ich rodičov v čase blížiacich sa letných prázdnin.”
Klasika:
Chodcom zároveň odporúčame dodržiavať nasledovné:
- pri prechádzaní cez cestu musia chodci použiť priechod, nadchod alebo podchod...
Takže pri zastávke Vápenka osoby nemajú možnosť prejsť na druhú stranu cesty.
Ja som v kurze jazdil iba cez deň, takmer všetko poobede, boli sme traja študenti a zvyšok "všetko možné", dokopy šestnásť ľudí a všetci na brigádu, bol to taký divný kurz, strašne dlho trval - dva a pol mesiaca, ešte aj skúšky sme robili na 2x, lebo MZ stále nemal čas a okrem neho tam vtedy nikto ďalší nebol...
TeBeCe
https://dpb.sk/sk/zmeny-a-obmedzenia/odklon-autobusov-liniek-c-20-21