Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #168792:
L3 točí po Vazovovej (akurát ide do Petržalky s cieľom Rača)
Na racianskej pisu nehodu, nechodi sa
Nová CVR Stabilita, videl som len z diaľky ale na 90% ide o 7128.
Reply on: 810zssk #168789:
Tak aj ta NBS sa uz hybe.
Reply on: TeBeCe #168788:
Podla VZT obnovene od 14:31. Teraz je zas prestoj pri NBS.
Elektricky nejazdia v dubravke momentalne
Reply on: Max #168786:
Už obnovene
Reply on: Max #168784:
Hasiči tam demontujú zrejme vetrom poškodenú smerovú tabuľu nad vozovkou.
(videné symbolicky - koniec smeru)
Reply on: TeBeCe #168783:
Zase chrono vyborna, co ine ?!
DPB hlási odklon autobusov z Panónskej cez Rusovskú cestu a Einsteinovu smer centrum, neobsluhovaná zastávka dvory.
Aky zmysel ma na segnerovej minutu cakat na odchod smer kutiky? A zdrziavat druhy voz iduci tym istym smerom ktory uz mal odist? To cakanie na segnerovej je bezne od zrusenia jurigovho...
Reply on: S499.1023 #168780:
Asi nocak, co bol predtym 203.
Reply on: SuchSoft #168756:
Máš bod. Je to prekrúcanie, ale máš pravdu 🙂 Ale snáď si pochopil pri jazden na SVK e nejak často o dobrej ceste sa nedá rozprávať.
Reply on: Jadran #168778:
Možno som už nejako úplne mimo, ale čo robila 203 na Untere Jägde? To je najaký služobák?
vraj nepremavaju elektricky od Vinohradov smer mesto...
Na Dolných Honoch pred zastávkou Komárovská v smere z mesta je strhnuté vedenie na asi 200-metrovom úseku, pod ním uviaznutá 203/51-6311. Do začiatku dennej premávky trolejbusov to hotové určite nebude, takže zrejme bude NAD od cintorína po Čiližskú.
Reply on: Jadran #168774:
On by ten 30 minútový takt mal podľa mňa zmysel celonočne a celotýždenne, pretože 30 minút je už interval, pri ktorom sa už dá hovoriť o akej-takej flexibilite a stávajú sa aj spontánne použieľné. To je pri hodinovom nemožné, tam ostáva buď len plánovať program s ich použitím vopred, alebo ísť autom či taxíkom...
Reply on: Ma178rek #168770:
Lenze ludia sa na tom Hodzku negeneruju zo vzduchu.

Problem je, ze pred piatou denne linky jazdia este velmi sporadicky a nahodne takze sa medzi nimi neda prestupovat. A medzi nocakmi sa prestupovat neda, lebo nejaky majster to vymyslel tak ze ta vyklopia v centre a potom odidu naprazdno (tieto polrozjazdy o 23:30, 0:00 a 4:30 su uplna uchylnost a zivy pozostatok myslenia "nocna doprava je pre vodicov").

Na piatu sa v proste BA nedostanes skoro nikam. Riesenie je jednoduche, pridat odchod 4:30 zo stanice, s tym ze po prichode na konecnu bude to vozidlo pokracovat na dennej sluzbe. Lebo to je dalsia blbost, ze v case kedy zacina najsilnejsi dopyt, DPB s pokojom jemu vlastnym posiela 20 vozidiel do vozovne oproti desiatkam vozov co prave idu von. Hlavne ze setrime jalove kilometre...
Reply on: Ma178rek #168768:
To je pekne ze vacsina vyjazdov je na trase. Len si treba pozriet kde su vozovne a potom asi uvidis v com je problem 😉
Reply on: ceres #168773:
Polhodinový takt do 2:30 by v piatky a soboty zmysel mal, no pri súčasnom zmýšľaní DPB to určite nehrozí - platia presvedčenia "v noci sa necestuje" a "nemá kto robiť nočné" (ani jedno z toho nie je pravda, ale o tom som sa tu už nedávno zmienil), čiže pridať výkony do nočnej výpravy zo zásady nie. Maximálne keď sa koná nejaká akcia v meste.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.