nemyslím si, že je potrebné ťahať nočáky do 4:30, keďže už väčšina výjazdov je na trase, možno by skôr trebalo nočáky zahustiť na 30 minút, resp do 1:30 cez víkendy aj na 20 minút
Krajšie je, že ten voz reálne vylezie do premávky v rovnakom čase ako cez týždeň a vykoná odchod o 4:25 z Jasovskej smer mesto, akurát namiesto odchodu o 4:40 hnije pod mostom 26 minút, aby potom o piatej odišiel. No však čo už, jedného dňa si snáď tieto čerešničky všimne aj niekto kompetentný a začne ho to trápiť.
Odpoveď je v CP z Čunova. Cez víkend je tam ráno interval 30 minút, nie 20, preto nie je potrebný ten výjazd. Určite by to ale chcelo nejako ošetriť, možností je tam viac.
Ja ale hlavne dúfam že sa raz konečne dožijeme spojenia N91 a N93 a zároveň doplnenia nočákov o 4:30 (toto samozrejme nikoho nežere, lebo ľudiavnocinecestujú, ale dostať sa v BA niekam na piatu je bez auta úplné peklo).
Celkom náhodou som zbadal v cesťáku, že cez víkendy sa nekoná prvý odchod linky 91 spod mosta o 4:40. Prečo?
Celú noc funguje nadväznosť z N93 na smer Slnečnice a ďalej, no z posledného nočáku o 4:30 z mesta takýto prestup v sobotu/nedeľu ráno nie je, nočák príde na Jasovskú o 4:50, prvá 91 odtiaľ ide až 5:11.
Nehoda osobného auta s električkou smer z mesta v križovatke - odbočka na Zátišie.
Električka nebola poškodená, pred jej odjazdom najprv svietil smer "Jurajov Dvor", potom sa preplo na "Zátišie", a šla na Zátišie.
Skús sa zamyslieť nad vetou:
"Verím že určite budú nejaké miesta hodné vyznamenania "najhoršia cesta sveta", ale predpokladám že ich bude % asi toľko isto, čo na slovensku kvalitných ciest....."
Táto veta neobsahuje žiadnu informáciu.
Môže znamenať, že na Slovensku je rozdrbaných 90 % ciest a práve toľko % je kvalitných ciest v Nemecku.
Ale môže znamenať aj to, že na Slovensku je 1 % rozdrbaných ciest a práve toľko % je kvalitných ciest v Nemecku.
Norimbercg, Schwerin, Berlin, Mníchov, všade na pohodu. Verím že určite budú nejaké miesta hodné vyznamenania "najhoršia cesta sveta", ale predpokladám že ich bude % asi toľko isto, čo na slovensku kvalitných ciest..... Osobne keď som sa stretol s jednou takou partiou, na parádu. Jednoduché, lacné, a udržateľné.
Degradácia - myslené v kontexte s tým, že aj keby sa mesto staralo o vozovku, ak budú náhodné rozkopávky kedy si kto čo uzmyslí, cesta sa bude drviť a rozbíjať aj pri neviem akej údržbe. Dnes položím asfalt, zajtra zaschne, a o týždeň tu ide dakto ťahať optiku.....jupííííí...... a po jeho zaplátaní je cesta zas rozbitá, s hrboľom (nakoľko sa u nás neaplikuje nejaké výraznejšie utláčanie asfaltu do roviny so zvyškom, ale kôpkovanie a vznikanie umelých hrboľov....
ja by som to vyfotil a vrátil sa na políciu s tým, že na základe čoho mám predvídať takto rozdrbanú cestu zvlášť ak prší a je jama plná vody. Navyše 172 mm diera nevznikne za týždeň ani mesiac. Ad absurdum, ak by mal vodič predvídať každú jamu jazdíme 30 km/h všade a nie 50 mesto 90 mimo mesto 130 diaľnica (za ideálnych predpokladov). Tak isto ako je moja povinnosť predvídať, resp. v policajnej reči prispôsobiť spôsob vedenia motorového vozidla stavu a povahe vozovky, je povinnosťou správcu cestnej siete udržiavať cestu v zjazdnom stave (zjednodušene povedané). Čo znamená, že to asi neplnil keď sa jama dostala až do takéhoto stavu. Iné je keď napríklad sneží a nevedia byť odhŕňače v každom okamihu všade, to si ale vodič všimne (mal by si) a mal by prispôsobiť svoj štýl jazdy. Avšak dieru zaliatu mlákou si proste nevšimne ani keby ako veľmi chcel. A keby mal každý vodič obchádzať každú mláku na ceste, lebo čo ak tam je diera, tak to nepotrebujeme ani čiary na vyznačenie jazdných pruhov lebo by sa tá jazda podobala opilcovi za volantom.
Alibizmus na určitých miestach v tejto krajine nepozná hraníc.
Jadran
Celú noc funguje nadväznosť z N93 na smer Slnečnice a ďalej, no z posledného nočáku o 4:30 z mesta takýto prestup v sobotu/nedeľu ráno nie je, nočák príde na Jasovskú o 4:50, prvá 91 odtiaľ ide až 5:11.