Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #168278:
V Krasňanoch nocujū vždy inė 4ks 30T, to znamenå že råno vyjdū na linku 3 a večer končia v JD.
Reply on: TomJ #168278:
ano
Reply on: DRRD #168277:
A tieto 30T sú presunuté do Krasňan alebo sú tam nastavené obehy tak, že začínajú z Krasňan a dojazd majú na JD a iné poradia zasa naopak?
Reply on: Majo #168276:
Presunula sa len časť K2S a časť T3P.
Niektoré poradia sú vypravované len odpoludnia.
Z Krasňan sa tiež vypravujú 4 poradia na linku č.3 + 1 zv (30T_)
Reply on: Mhr1 #168275:
Tie poradia nechýbali, jednoducho nie sú. Na električkových linkách vypravovaných z oboch vozovní sú všetky párne poradia vypravované z vozovne Krasňany a nepárne z vozovne Trnávka. Podobne ako sú v Brne všetky párne poradia vypravované z vozovne Medlánky a nepárne z vozovne Pisárky. K2S, ktoré boli dočasne odstavené na Trnávke, sú späť v Krasňanoch, naopak niektoré T3P sú naspäť na Trnávke. Na linke 4 sú 25. a 27. poradie (obe delené) negarantované a vypravované z Trnávky.
Priatelia, neviete niekto, ako je to s výpravou električiek? Včera i dnes chýbala 1/9, včera chýbala 4/28, dnes 4/26 - koľko poradí vlastne má byť na e-4? Na e-9 chýbajú poradia 9/21, 9/23, 9/25, včera i 9/28 - koľko je vlastne poradí na e-9? Chýbajúce nejestvujú, alebo naozaj sa nevypravili? A ako sa premiestnili električky medzi vozovňami? Lebo zdá sa, že sa zvýšila výprava kačíc a znížila T3P. Sú všetky K2 späť v Krasňanoch a niektoré T3P zasa na Juráku? Ktoré sú potom na Juráku? Vypravuje JD aj nejaké T3P na e-4 či e-9? Alebo sú všetky vysokopodlažné poradia na e-4 a e-9 z Krasňan?
Reply on: Viko #168273:
Sústruženie kolies na podúrovňovom sústruhu trvá podstatne dlhšie ako pomocou "bulharského Hegenscheidta" aka flexka Narexka.
Reply on: Hrošo #168270:
Nebudoval sa podúrovňový sústruh na to, aby sa tento servisný úkon skrátil? Fakt to je stále taký problém?
Niečo pred štvrtou za zastávkou Hraničná smer DH odstavená niektorá 202-ka s vytrhnutou hlavou
Reply on: Hrošo #168270:
To by bolo veľmi vhodné, len čo by dovtedy jazdilo 🙄
Reply on: Solider #168269:
A možno radšej osústružiť plochy na kolesách...?
Reply on: TeBeCe #168267:
Stačilo by len vybrúsiť trať. Ale na to sa akosi zabudlo.
Reply on: TeBeCe #168267:
Električky s plochými kolami robia randál na každej trati..
Elektricky s plochymi kolami su na tej novej trati hotova katastrofa. Nemali by ich sem vypravovat.
Clovek vyjde po schodoch od elektricky a zrazu bum.

Btw nad zastavkou segnerova su pekne ohnostroje na troleji.
Začali jazdiť električky do Karlovky po pol roku - a tu ani jeden príspevok?

Premávka električiek spomínaným smerom prekvapivo bez problémov a zdržaní, najvyššie meškanie aktuálne 4713 na linke 4 - 4 minúty, ale to je z dôvodu prejazdu centrom smerom do Karlovky.
Linky 61,63 a 96 meškanie klasicky 15-30 minút, resp. aj vyše 40 (96) 🤨
Reply on: Ričard #168262:
205 - 6104 aktuálne 74 minút.

Podľa máp je hlásená nejaká nehoda v križovatke Trnavská - Bajkalská a druhá Trnavská - Sabinovská (zrejme výjazd k Kaufladenu)
205/1 aktuálne mešká 47 minút, 205/4 mešká 62.
Reply on: FFF13 #168260:
Čo s tým má MHD? Rovnako nespoľahlivé sú aktuálne asi aj autá, taxíky, kamióny a všetky ďalšie dopravné prostriedky. MHD je spoľahlivá, nespoľahlivý je článok medzi volantom a sedadlom auta.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.