Tam bola tusim predna naprava zlomena. Tedomy treba rozlisovat 1,2 seriu s 3. Prave ta 3.seria netrhala tak rapidne ako 1.seria a niektore vozy boli excelentne, napr taka 2116 to bol TOP voz dlhe roky na 32 - radost s tym cestovat bola.
Z toho com som ich zazil na L32, tak podla mna boli 3 take problemy: trhany rozjazd-zastavovanie (ludmi vzdy hadzalo), hrkotajuci interier (ale riadne) a brutalne teplo oproti inym busom bez klimy (tam sa dalo jedine zit na zadnej naprave, kde uz prudil vzduch)
Mám otázku k Tedomom. Tu na fóre sa o nich väčšina vyjadruje veľmi negatívne. Pýtam sa prečo, lebo ako cestujúci - laik môžem len konštatovať, že sú vnútorne usporiadané pomerne dobre, podľa mňa lepšie ako Citelisy alebo Urbanwaye. A pri jazde nepozorujem nič neštandardné. Tak čo je na nich zlé? Za toto mi, prosím, nedávajte ani + ani -, je to jednoducho len otázka na niekoho, kto tomu rozumie a kto mi to vie vysvetliť.
A ešte otázka k vozu 2114. Ako jediný z 3. série je odstavený. Prečo? Vážne poškodenie, porucha, nehoda?
Priatelia, 7303+04 je naozaj vonku s cestujúcimi, alebo je to len skúšanie palubného počítača?
A ešte otázka k výprave T3P. Vypravované sú od polovice septembra na krasňanské poradia e-3/9, e-4 a e-7, ale oficiálne sú až na prvé 3 dvojice vedené vo vozovni Jurajov Dvor. Ako to teda je? Sú fyzicky na JD a jazdia na nich vodiči z JD, alebo si ich berú krasňanskí vodiči z JD, alebo sú dočasne v Krasňanoch?
Samozrejme, že tu malo byť dávno mimoúrovňové priecestie. Kúsok ďalej, až na úrovni konečnej električiek, aby sa konečne pretiahla električka popod trať, k nákupným centrám a na letisko. Ale namiesto toho tu ešte niekto stále blúzni o metre a my pritom nemáme peniaze ani na necelých 100 m podjazdu pod železnicou...
Presne ten, čo súdruhovi z ŠTB odpustili pri kolaudácii BAUHAUS-u, lebo "sa kolauduje len etapa 1 a premostenie je súčasťou etapy 4", o ktorej sa vedelo, že nikdy nenastane
ten nasyp tam vznikol az neskor (a neviem preco ho developer prilahlych prevadzok nakoniec nemusel aj dobudovat), v casoch zaciatku vystavby v tejto lokalite ale par mesiacov fungovalo priecestie niekde cca v tych miestach ako som sem pastol (a malo aj svetelnu signalizaciu)
ked sa na googli pozries zhora a posunies sa kus smerom von z centra, tak si mozes vsimnut zaslepeny nasyp pre buduce premostenie trate a napojenie na Hradsku
Petto