Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.
A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.
Obávam sa, že to také jednoduché nebude, keď si odmyslím finančnú otázku, ktovie, čo by všetko bolo treba prerobiť a ako by to zvládla vozová skriňa, už teraz je to o dve tony ťaží voz ako štandardná 30Tr-ka...
Od začiatku predĺženej 210-ky bolo jasné, že dlhodobé nasadenie degeše nevydržia, ten APU nie je na to dimenzovaný, len v DPB si to museli vyskúšať "na vlastnej koži", ako keby to už nezažili s 25Tr-kami
Na Falezianoch smer Ruzinov stoji nejaka T6 s vystraznymi svetlami. Nejdem okolo takze neviem o co tam ide ale odhadoval by som nejaky prestoj. Uz je tam asi a1spon 7 minut kedze ju prave dobehol dalsi spoj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto