Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #166939:
Aj si odpoviem, nehlasi to...
Reply on: TeBeCe #166938:
Neviem prečo spoje po Borskú neoznačili ako linka x6. A električková linka x6 sa mohla volať jednoducho - iba "6", bez toho "x", to mi dáva väčší zmysel.
Reply on: TeBeCe #166938:
Nehlasia podobne ako L4 cielovu zastavku na kazdej zastavke? Isiel som len takym, ktory zastavky nehlasil.
Reply on: Linka9 #166937:
Podla ockavania nikto necita tabule x5 a tak vyhadzovaci na borskej maju plne ruky prace
Reply on: mirec240 #166936:
s takou tabulou jazdia všetky T3 ktoré sú miesto Škody T29 už od Soboty.
7795+96 jazdí s klamlivou tabuľou "záložné vozidlo", mešká 4 minúty, no tej Rači teda nezávidím... To už vážne ďalšie 29T nie sú voľné?
Reply on: Peter6607 #166934:
Čiastočne nízkopodlažné, keď už a určite majú drahšiu prevádzku...
Reply on: trolejbus6207 #166933:
Naposledy, keď bol problém s brzdami, jazdili 14 Tr. No teraz je prebytok midibusov, tie sú nízkopodlažné pri podobnej kapacite.
Reply on: skopi #166931:
To sa nesmie, lebo máme dostatok nových vozov (to že sú vypraviteľné iba na papieri, je iná vec)
Reply on: Andy #166930:
Jasne, že 25Tr sú problém, ale aj bez nich by to malo byť vyjazditeľné bez nervov, dnešná realita - na L205+L210 je na 11 poradiach päť autobusov, čiže to máš obrazne ušetrené vozy pre L33 🙄
Reply on: Andy #166930:
Je to problém, ale tam by sa nedostatok dal podľa mňa dočasne stlmiť vypravením 15 TrM na nejaké ranné služby. Hneď by boli dva ďalšie klbáky.
Reply on: trolejbus6207 #166929:
Nie je vlastne hlavný problém nedostatok funkčných 25Tr, keďže potom 31Tr musia jazdiť aj na 33 a chýbajú inde? Tým pádom na ostatné linky nemáš 120, ale len 115 vozidiel.
Reply on: Max #166926:
Takže realita - Trnávka má 25kĺbov, z toho sú momentálne štyri dlhodobo odstavené, kvôli čomu stoja, neviem (agentúra JPP tvrdí, že sú problémy s brzdami). Pri potrebe vypraviť 21 kĺbových poradí si bez rezervy, ak vypadne ďalší kĺb, musíš vypraviť sólo. Ak odrátame degeše(L250+L210), musí Trnávka vypraviť 14 sólo poradí, načo má teoreticky dispozícii 20 vozov. Na prvý pohľad dosť, realita je inde - jeden voz dlhodobo odstavený, ďalší pribudne do zoznamu odstaveniek zajtra, ďalšie dva vozy nejazdia týždeň a viac, čiže reálne je k dispozícii záloha 2 vozov.

A Hroboňka môže byť naozaj rada, že má "voľných" 6ks kraťasov, lebo bez nich by dennú výpravu nepostavila ani náhodou (a to má dlhodobo odstavené len dva kĺby, zvyšok akotak jazdí)

Keď to zhrniem, vzhľadom na to, že je tu 120ks vozov vo veku 5 a menej rokov na 92 poradí(L33 nerátam, aj keď aj tam musia jazdiť troloSORy), je to čistá tragédia, vedenie DPB by fakt malo začať Škodovku penalizovať za nedostatok disponibilných vozov, ak platí klauzula 94%
Reply on: Max #166926:
To sa mňa nepýtaj, ja len konštatujem krutú realitu 😥
Reply on: trolejbus6207 #166925:
Ako to, že nemá čo vypraviť?
Kde sú tie nové eurofondové trolejbusy? To ich niekto ukradol, alebo už zhnili a rozpadli sa?
Reply on: Mike #166923:
Čo sa divíš, takto to dopadne, keď Trnávka nemá čo vypraviť - degeše sú na špičkovej L204 a L207...
2850 PV Prístavný most smer centrum
210 je dnes "dobrá".
Reply on: TeBeCe #166921:
No X5 teraz ráno išli naraz aj z KV aj Dúbravky
Troška ma prekvapilo že na Molecke bolo teraz 5 električiek

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.