Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #166840:
Nad osobitnými vozidlami pre dlhodielsku trať už netreba uvažovať, keďže bude o dva roky napojená na zvyšok siete.
Reply on: TeBeCe #166858:
Dosť hlúpo sú osadené, som zvedavý, ako sa tam ľudia budú vyhýbať, nebodaj ešte ak majú kočíky či poštárske tašky. Akože, rozumiem, že dočasná stavba, nechceli veľmi hýbať s chodníkom, ale to sa už mohli tie štyri roky zvládnuť aj úplne bez striešky, nie?
Nove budy na zadt. Jungmannova
Reply on: trolejbus6207 #166855:
Problém s diferenciálmi majú aj 6278, 6310 a 6621. Samozrejme, tam to nikto nerieši, akurát to príšerne hučí a trasie... Je strašná hanba, že to takto vypravujú...
Reply on: Mike #166847:
Brno malo takisto problémy s odstávkami 25Tr a tie ich ani nemajú APU...

V Zlíne a hlavne v Českých Budejoviciach s nimi asi také problémy nemajú - v ČB nemajú tak náročné trasy a v Zlíne je podľa mňa podstatne kvalitnejšia údržba ako u nás/v Brne
Reply on: Peter6607 #166854:
Nemám prehľad, ako sú na tom hroboňácke vozy, jediný kontakt, čo som tam mal, je už dávnejšie v Krasňanoch...
Reply on: trolejbus6207 #166852:
Už to začína aj u nás. 6835 bola prvá, potom zrejme 6801, teraz sa mi zdá, že je na rade 6824...
Reply on: Peter6607 #166850:
Ak ma pamäť neklame, problém so strechou/vnútorným obložením mala posledná prešovská várka (31Tr 10ks z prelomu 2016/2017)
Reply on: MatejBA #166848:
Určite by už mali problém s diferákmi/hnacími nápravami, pozri, aké odstávky majú za sebou najstaršie prešovské 31Tr...
Reply on: Petto #166845:
Zabudol si na komplet hnacie nápravy, tých sa tam tiež vymenilo za vagón
Reply on: Andy #166849:
14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Reply on: MatejBA #166848:
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Reply on: Petto #166845:
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.

A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia 🙂 A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
Reply on: Andy #166846:
V Brne mali. A to tie ich tušim nemajú pomocný pohon-
Reply on: Petto #166845:
Skôr by som sa opýtal, že či podobné problémy mali aj napr. v takom Zlíne...
Reply on: Andy #166844:
Začiatok je co ? 1.mesiac ? Hoc ich slusne odpalila "NEotocka" Riviera pocas 2006-2009, potom diferaky menene uz Xkrat, dokonca uz aj trakcaky 🙂
Reply on: Petto #166842:
Tak ale majú 13 rokov a zo začiatku jazdili celkom spoľahlivo. A fakt, že sa niečo pokazí neznamená, že sa na opravu musí čakať vždy pol roka..
Reply on: Petto #166842:
To je pravda, ale v tej dobe nebolo od Škodovky nič iné k dispozícii a kúpiť niečo bolo nevyhnutné (Trollino zjavne neprichádzalo do úvahy), v princípe sa môžeme "vytešovať", že sa nekúpila druhá šestica...
Reply on: trolejbus6207 #166840:
17,5 miliona SK x 6 ( cena 25tr) sme vlastne takto vyhodili do *****
Public Transport

Public Transport

Reply on: Petto #166838:
Ďakujem 👍

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.