Ako píšem, je to podmienené spoluprácou viacerých subjektov. Keby nemalo prísť k žiadnej zmene, tak to bude spieť do záhuby. Veď za minulého vedenia počet funkčných historických vozidiel klesol.
Súhlasím, táto prax ale nastala súhrou javov, s ktorými sa dá pracovať, to bude výzva pre nové vedenie. Obávam sa však, že proti spriazneným firmám nikto nepôjde a zostane to naďalej v súčasnom režime. Staré vozy nie sú v dobrom stave, ale lepšie znášajú zlú údržbu. Ak sa nič iné v tomto volebnom období nezmení, tak dúfam, že aspoň historické vozidlá sa spravia. Ľudia aj prostriedky by boli, ale bez jasne stanovených pravidiel a vzájomného rešpektu medzi neziskovkami, odbornou a laickou verejnosťou, to nepôjde. Zatiaľ je to len o tom, kto bude mať väčšie zásluhy a kto bude mať v Krasňanoch po smrti väčšiu sochu. Keby toto súperenie prinášalo ovocie v podobe sponzorov, tak nepoviem nič. Toto súperenie však prináša iba "nepriazne osudu".
Mna skor zaraza, preco tak velmi bojkotuju vypravu starsich vozidiel cez den, ked novsie maju problemy. To ze nie su nizkopodlazne je druha vec, ale ludom by aspon nevynechal spoj. Aj ked, otazkou je ze kolko vodicov ma este opravenie viest 14 /15 Tr.. A ze ci je dostatok ludi na to.
V praxi by to aktuálnej situácii hneď nepomohlo...
V takomto poruchovom období (čo je leto aj zima) by mohli SORkám venovať viac starostlivosti a jazdilo by iba to, čo funguje. Keď opravili staré vozy, prečo nevedia aj nové?
Čo sa týka tých závad, stačilo by vybrať menej poruchové vozy. Prostriedky na historické vozidlá by sa možno našli, ale DPB má k nim dosť zlý vzťah a za pár rokov by skončili ako krátky TamBus. Taktiež ich nemá moc kto robiť.
Však ráno vypravím tu 14Tr na špičkové poradie nejakej linky s hustým intervalom, kde o chvíľu príde nízka podlaha Áno, viem že dnes sú trolejbusy kompletne garantovane NP okrem nočných poradí, ale to je súčasť problému a dá sa to zmeniť - napr. 201/14 by kľudne mohla byť negarantovaná a v prípade potreby by tam išla 15Tr. Ďalšia vec je, že prečo u nás nočné vozidlá nepokračujú do rannej špičky (samozrejme s vystriedaním vodića) ako je to napr. v Brne.
Ale aby sme sa chápali - ak jednorazovo nastal stav kedy bolo málo 30/31Tr, tak to chápem a beriem. Mne vadí to ako sa to robi(lo?) systematicky niekoľko posledných rokov.
Presne tak, Hroboňka ide momentálne úplne na hrane, občas aj za ňou, viď minimálne 2x požičaná 6026 z Trnávky, aby bolo vôbec čo vypraviť.
Jednoznačne súhlasím s Peter6607, že DPB by mal konečne začať vyvodzovať sankcie voči Škodovke za nedostatok prevádzkyschopných vozov, k 94% to má fakt ďaleko.
Ďalšia "chuťovka" sú 25Tr, tie krámy mali už dávno odpredať (snáď by ich Zlín zobral) a kúpiť namiesto nich parciály...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
7402