Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak ja vypisujem colorvi SMSky ako taký blbec, a on sem nedá ani len zmienku...: Okolo 11:43 zaparkoval zle jeden gumokol pri odbocení z Kríznej na Vazozovu. ako prvá isla 2/5 a tá zostala stát 3cm od neho, tak, ze by nepresla. Vodic zavolal dispatching. Dispatcher 55 dosiel skoro ihned (!). Vyriesil to tak, ze zavolal odtahovku, 2/5 vycúval, a pocas cakania na odtahovku chodili 2, 6, 8 a 9 z Kríznej na Spitálsku a Obchodnú (9 asi Jesenskeho) Asi o 12:00 dosla odtahovka za 20 sekúnd nalozila gumokol, a od cca 12:03 chodili tramwaye zase normalne. (Kym sa vsetci dostali do grf., tak to trvalo + mohli chodit nejake el. ZV)
Reply on: J #16632:
ta s prepacenim s***ka este fyzicky existuje?????:-o Boze moj. Tak ono sa nam z toho stalo zimna pohotovost? Nuz, aspon uz tak casto nebude strasit v uliciach.
Z pondelka:
- 3604 min. po 7. h. ako ZV na linke 27/1 (i. frenky ;-P ), neskor ho nahradil 1128
- 7937-38 po 10.30 h. vypadol na linke 5/13 pre poruchu na zadnom vozni, neskor ho nahradil 7904-03
- okolo 11. h. sa vykolajila nejaka suprava, ked tocila pri Technickej univerzite smerom na Hlavnu stanicu. Pravdepodobne islo o linku 1/2, kde bol po 11. ZV 7304 a napokon ho nahradil 7748-47. Zdrzanie okolo 30 min.
- 7809-10 okolo 17. h. vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil ZV 7304

Nieco z vypravy (kompletna 83 bez chyby - Zdenko dik):
22: 1066, 1009, 1131
27: 1128n, S 1007
😞 M: ZV 3604
35: 3504, S 3633
83: 2810, 2830, 2944, 2514, 2818, 2812, 2823, 2811, S N 2825, 2304, 2829, 2401, 2408
504: 1820

Z: Danke 😉
Reply on: matoa #16636:
pochopitelne ze dojazdy by boli vyhodne aj pri busoch, ale musis si uvedomit ze DPB prave objavil dojazdy pri elektrickach (mimochodom vsetky ostatne mesta ich objavili uz daaaaavno), tak nemozes chciet tak vela naraz! 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
Reply on: Mat3j #16611:
K vcerajsej vyprave, o 18:30 isla 37/1004 po Karadzicovej do vozovne, takze premavala.
A inak tie dojazdy elektriciek k vozovniam su rozumna vec, no mnohi by akiste uvitali, ak by robili dojazdy aj autobusy, napr. z pod mostu vecer odchadza vela autobusov trasou N.most-Karadzicova-Trn./Rac.myto-Jurajov dvor, resp.Krasnany. Nie je zbytocne, aby sa hnali prazdne? Podobne aj spoje liniek 20,22,27,38 a 43 by mohli cestou z a do vozovne robit posilu linke 21.
Vcerajsia vyprava:
50-3625,3614, X50-3515,
34-2627, 2626(isla vecer na plnicku),
70-2704, 191-1120, 1201(skodaze vzdy iba na 191),
1-7755/7756, 2-7775/7776,
11-7901/7902, 7931/7932,
202-6617, 208-6277,6267,
204-6235,6313, 209-6231,
210-6314,6311,6312.
Reply on: Z #16634:
Jezkyyyy....:-o
P R E K L E P P P , 2512/78 ospravedlnujem sa :o)
Niečo špeciál pre Jana: 2515/78 🙂

a ostatná troška:

78:2624, 2628
82:3626, 3002
84:4826
85:4201, 4801, 4948
92:4800, 4929
95.4832
97:1811

Sneh je prozaický a ráno sa premávka v Petržalke zvládala dobre.

🙂
Na 7947 je oproti 2. dveram uvolnena ta zvisla tyc? hore , takze drzi len o sedadlo. Ked sa jej niekto drzi v zakrute , tak mu ostane v ruke a moze ju pouzivat na hokej, minigolf , alebo na zahrade ako kolik k rajcine 😉
Hlásenie z hlavného stanu. Na zastávku Budatínska práve dorazila bojová jednotka zimná pohotovosť 1121. Posádka 6 mužov. Jeden kočiš, štyria ozbrojenci so solou a jeden zrejme kapitán bo nič nerobí. Neodhŕňa sa, iba posípa.
Konie hlásenia 😃
Neviem, kto sa ma to tu nedávno pýtal na rozdiel v označovaní Viedenských ULFov, ale je jednoduchý. Všetky 5článkové sú označované dvojciferným číslom a všetky 7článkové sú označované trojciferným číslom.
Vypozorované s fotiek a včerajšej návštevy Viedne.
J> no myslel som si, ale to uz neo pisal daky ten mesiac dozadu. To je jedno, hlavne, ze sa chapeme. A mam taky pocit, ze tej 1004 ten plech odpadol dakde v Lamaci a potom ho na kanaly pri "beznej udrzbe" hladali. Co je dost mozne.
frenky: Mat3j asi myslel to, čo tu niekto písal, že má odtrhnutý podvozok teda, že ťahal po zemi nejaký kus plechu.

Mat3j: Odtrhnutý plech nie je vážna porucha, to ti spravia hneď (keď sa im chce) a to buď to privaria alebo odtruhnú celé. Vážnu poruchu mala 1513, či keď zhorí motor, či doebe sa prevodovka inak všetko je schopné výpravy. Aspoň u nás. 🙂
To skor 1001 je uz dlhsie asi na P2. Tu som uz dlho nevidel.
Reply on: Mat3j #16611:
1004 vaznu poruchu? To mas odkial? Ja som nic nezaregistroval. Vzdy bola tam, kde mala byt.
Reply on: J #16625:
ja som myslel tu 2944 na tretom poradi. Pri prepise som sa mohol pomylit.
Zdenko: 2944/6 máš určite zle. Máš tam aj 2?44/3 a to môže byť jedine 2944 bo iné neexistuje. Teda nie je 2844 či 2444(to by bolo dobré keby áno). No a 2944 na treťom by sa zhodovalo s tým, čo som videl ja o 12:09 a to má byť tretie poradie. Jedine, že by išiel o 42 minút skôr alebo hodinu a šeť minút neskôr a to ťažko.
Dúfam, že sa z toho čo som napísal vysomáriš.
Reply on: J #16623:
Co sa tyka 2944 na L83 ja som si to poradie jednoducho tipol. To som dobry co????
Dnes bublifuk 4400 na 92/1
Na 83 bol voz 2944. Na hodžovom išiel o 3min skôr ako mal a čo je najdôležitejšie, nemal zastrčené poradie, mal ho pod tou hnedou kabelou (kúsok trčal) a tú kabelu mal otočenú naopak.
No a teraz som si zistil, že to bola 83/3 o 12:06 na Hodžovom a mal tam byť 12:09.
Reply on: Mat3j #16621:
Dik. Zajtra bude zase, ked sa podari.
Zdenko: este ta trosku doplnim: 2?44/3 = 2944/3
na L84 bola aj 4830
a L37 tam bola 1014/1, 1016 a 1002 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.