Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #165659:
Teraz by tam mali nabehnut organy a zmerat dezen gum
Prazska smer Kramare aj smerom do mesta viacero odstavenych tbusov hlasenych
Koliba bola zrejme zjazna, ale z nepochopitelneho dovodu boli vsetky trolejbusy poslane na neprejazdne Palisady, takze momentalne uz Koliba bez trolejbusov.
Na Prazskej opat pol vypravy trolejbusov.
Dubravka zatial premava vsetko aj ked s meskanim, ale podla online tabule 211 nepremava a 212 stoja niekde na kramaroch s meskanim 70 minut
Tradičné oblasti v kopcoch stoja. Okrem Kollárovho nám. 🙂
....opät čerstvy sneh vonku, začína špička pomaly a k tomu aj pracovny deň
Reply on: Andy #165654:
Tie dve veci sa navzájom nevylučujú.
Reply on: Mike #165652:
Z toho vyplýva, že problémom nových trolejbusov nie je to, že majú len jednu hnanú nápravu, ale to, že nemajú v dobrom stave pneumatiky. Je to tak, alebo nie?
Reply on: Mike #165652:
Plný súhlas.
Reply on: ivanbuto #165650:
Tak v sobotu bola na Kollárku situácia asi taká, že asi 4 vozy vytiahla hore na Nám. 1 . Mája dielňa, 2 odišli vlastnou silou (mali dobrý dezén na pneu); teda potom ako sa odpratali tie vozy čo nevedeli vyjsť, a jednému nasypali piesok pod kolesá a pomohlo to.

Každopádne ak od toho 15.2. majú ľudia hromadne presadnúť do MHD, tak by nebolo práve najlepšie, ak by 1/3 až 1/2 výpravy linky 202 (o iných nehovoriac) ostala zaseknutá na Kollárovom nám (alebo nejakom inom jednom bode (pokiaľ prúd ide a na ceste nie je fyzická prekážka).
Reply on: Mike #165646:
Tak tu som skôr za to, že týmto požiadavkám sa nevyhovie.
Tá drť by bola asi menej nákladné riešenie s dlhším účinkom.
Reply on: Mike #165644:
Veď vrecia s pieskom sú. Aj sme používali napr. 4. 1. na Pražskej, ale vozidlu na čele kolóny nepomohlo ani to a museli ho ťahať. 🙂
Reply on: Solider #165637:
Myslím, že pomohli by oboje veci.
Reply on: Mike #165646:
Neroztopí, ale prinajmenšom zlepší adhézne podmienky. Mesto by malo určite tlačiť na to, aby dodávateľ zimnej údržby tieto kopcovité úseky (Kramáre, Koliba, Pražská, Palisády, Dlhé Diely, Kollárovo námestie) okrem posolenia aj posypal kamennou drťou so zmesou piesku. A rovnako aj čistenie zastávkových plôch v týchto úsekoch, ktoré sa neodhŕňajú. Ale zase, dodali len to, čo si objednali 🙂
Reply on: Solider #165643:
no minimalne MC Raca kamennu drt na posyp ulic smerom do karpat pouziva (v podstate okrem odhrnutia davaju len tu kamennu drt a staci to aj pri 15% sklonoch ci uz osobakom alebo aj OLO a pod.)
tak by magistrat mozno mohol obkukat...
Reply on: Solider #165643:
Otázka je, či tá kamenná drť roztopí sneh. Lebo prevažná väčšina vodičov IAD požaduje bez ohľadu na intenzitu sneženia mokré, ba až suché cesty.
Reply on: Mike #165644:
Keď to spomínaš, tuším tak bolo aj za mojej éry, ale nespomínam si, že by som si takto pomáhal, ale predsa len som iba brigádničil, takže za dva, max tri týždne som odjazdil polúväzok a potom som čakal na ďalší mesiac. K dnešnému marazmu pomáha aj to, čo píše Solider v príspevku pod Tebou, fakt sa vtedy posýpalo podstatne viac drťou, hlavne v kopcoch a určite sa nejazdilo na takých "slickoch", ako sa jazdí dnes.
Reply on: trolejbus6207 #165641:
Ja si pamätám že v zime vozili 14Tr a 15Tr vzadu pod zadnou päťsedačkou vrecia s pieskom.
Reply on: Michal111 #165634:
Problém nie je ani v snežení, ako skôr v posype. Za ostatné roky sa úplne upustilo od posypu kamennou drťou, ktorá vozidlám najmä v kopcoch dosť pomáhala. Solmag rozpúšťa soľ a robí tú brečku, ktorá sa následne rozjazdí, namrzne a potom sa na nej šmýka. Navyše odhŕňače zimnej údržby málokedy odhrnú aj zastávkový záliv, pripadne buspruhy, a na hladkom betónovom povrchu sa šmýka teda extrémne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.