Reply on: Jadran #164810:
Ďakujem za odpoveď, ale 'otvára sa mi pri nej nožík vo vrecku'.To snáď robia pre to, aby dokázali, aký skvelý nápad to bol naposledy kupovať sóla miesto kĺbov. Tá odstavená kopa BN10.5 a Tedomov (hoci vcelku zúbožených, ale minimálne časť potenciálne prevádzky schopných) nikomu nevadí, pošlime kinderko. Akože chápem, že na L99 to až na výnimočné situácie stačí, ale nejazdilo iba tam.
Rovnako ako odstavenie kĺbových fujfuj vysokopodlažných trolejbusov je v poriadku, radšej namiesto nich (a nie na špičkové poradia) vypravíme sóla alebo nech si cestujúci počkajú. Však v sedle to stačí a v špičke si aspoň ľudia budú bližší. Pri autobusoch a električkách je kombinácia vysoko a nízkopodlažných vozidiel na linke v poriadku, ale pri trolejbusoch nemožné. Ahaa, zabudol som, najmä v zime je určite klimatizácia zásadnou prekážkou a na Kramáre alebo Dlhé diely je oveľa dôležitejšia ako dve hnané nápravy.
O kačiciach namiesto odpredaných T3 sa už ani nezmieňujem, načo si v piatok večer kaziť náladu. ?
volod
Inak nikde sa nepíše o chystaných obmedzeniach na Kollárovom nám. smerom dole, cesta bude zúźená len do 1 pruhu (tým pádom kolóny), rýchlosť obmedzená na 30km/h a značky boli už dnes ráno osadené od zákruty od nám. 1. mája až dole po zastávku MHD, kde už ráno bol obmedzený výstup/nástup do MHD (šak kľučkuj medzi tými značkami, ani busy nemohli zastavovať pri obrubníku), asi budú pokračovať v oprave plynovodu. https://www.bratislava.sk/sk/rozkopavka-alebo-uzavierka/ciastocna-uzavierka-kollarovo-namestie
a zastávka MHD bude kde ako? to niekto zabudol? Veď to je práve ten pruh kde je zastávka MHD, jedine žeby bola posunutá hore oproti divadlu NS....???