Rondel pod Prístavným mostom je najnehodovejšie miesto v Bratislave už dlhodobo (prípadne medzičasom ak nie prvé najnehodovejšie tak druhé) Ale špeciálne to miesto, kde mali nehodu 2001, 1846 a 1636 je typické tým, že je tam rampa dolu kopcom a je to zjazd z diaľnice. Dnes presne na tom mieste bola údajne opäť nehoda, akurát "iba" dvoch osobných áut.
(Na opačnom smere kde je zjazd z Prístavného mosta sa zrušila možnosť ísť do rondela a dá sa zísť iba na smer Slovnaft kde je iba bezkolízne pravé pripojenie).
Tu asi najlepšie pomôže zrušenie všetkých kolíznych križovaní v rondeli a nahradenie bezkolíznymi rampami, v súvislosti s R7.
Neviem z môjho pohľadu je kruháč pod Prístavnym mostom úplne jednoduchý a aj značky JASNE definujú kde má kto dať komu prednosť na akej vjazdovej/výjazdovej vetve...Celé je to len o pozornosti a sledovaní si mrtvych uhlov(áno hlavu a trup mám na to aby som nimi otočil a poriadne sa pozrel).
Do mňa tak chalanisko nabúral na zjazde na Gagarinku smer Biskupice/Ružinov.Autá čakajúce v kolóne v ľavom pruhu smerom na Biskupice a ja idem plynule 50kou v pravom pruhu smerom na Ružinov...Zrazu sa chalan rozhodol preradiť z ľavého do pravého pruhu a samozrejme,že ma trafil lebo si ma nevšimol.Podotknem,že ja som už nemal ako zareagovať keďže ma trafil v momente keď som bol na jeho úrovni a nebolo pred tým vidno,že by sa vysúval potom by som inak zareagoval...Zrazu sa mihlo svetlo v spätnom a prišla rana...Okrem mňa trafil ešte pred ním stojace auto a to ako sa posunulo ťuklo ďalšie,ale ten vystúpil pozrel nič nemal a išiel preč.Chalan priznal,že ma mal v mŕtvom uhle a že sa poriadne nepozrel a pokrčil plecami...Prišli policajti dali mu jednoznačne vinu a samozrejme pokutu a po 3/4 hodine sme sa rozišli.
Celé je to o tom,že autoškoly chrlia "vodičov" na počkanie bez poriadnej prípravy,potom jasné že niektorí vodiči majú stres a sebemenšia mini krízová situácia a je vybavené lebo nevedia reagovať,nikto im to nevysvetlil a neukázal aj dajme tomu na inštruktážnom videu keď nie v premávke...
Na tomto mieste je to uz tretia nehoda autobusu MHD,pred nehodami SORa Karosy asi pred 15.rokmi tam kamion nedal prednost Ikarusu na linke c.30,vela zranenych,vodic MHD ma trvale nasledky.Lenze Ikarus po nehode zostal stat na ceste,zvodidla ho zadrzali.Asi boli este original,teraz ich menia kazdy mesiac.
na Palisádoch medzi ul. Marótyho a Kuzmányho sa jazdí len v jednom pruhu smerom na Hodžovo, dopravu riadi cestná prenosná svetelná signalizácia, pokračuje oprava potrubia (asi plyn) od Hodžovho nám.ďalej smerom k hradu....ráno zápchy v oboch smeroch, autá stoja už v križovatke na Hodźovom pri Štefánke.
Denne tadiaľ cestujem a keď vidím, čoho sú schopní vodiči IAD, pod Prisravnym mostom, tak mi je vždy zle! Nebezpečný to pohľad, keď sedíte v predu či už v linke 70 alebo 74. Raz sa stane niečo o dosť vážnejšie. Potom už budú dodržiavať pravidla? Chvála bohu, že to dopadlo aspoň takto.
snad to ta karosa este rozchodi...
ale je mi divne, ten kruhac tam stoji tak ~30rokov, obchvat bol dokonceny nejakych ~15-20 rokov dozadu, autobusov tam viac oproti tym casom nepramava, aut primerane zahusteniu dopravy, nehody tam sice byvali ale nepamatam si zeby tam kazdy rok takto kockautovalo autobus...
Samco - na tom useku, jj, Karosa, a to este v starom dobrom Ikaruse 280/283 ? to bol tiez zazitok ked to rozbehol najma vtedajsia 117ka ? triaslo a nadhadzovalo jedna basen..
P.S. kolega ktory sem dal link s PDFkom, vdaka, chysta sa toho naozaj hodne..
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
mirec240