Pri presmerovaní 25-ky cez Lamač aj niekto upravoval odchody z ďalších zastávok alebo to ich ani nenapadlo? Neverím totiž, že cez Lamač to trvá rovnako dlho ako po diaľnici (úsek Bory Mall - Patrónka trvá pri linkách 21 a 25 rovnako dlho, dokonca v smere do DNV to trvá linke 21 dlhšie!).
A ako jazdí 25 v smere do mesta od Vrančovičovej? Ide priamo po Lamačskej ceste alebo (keďže neobsluhuje zastávku ŽST. Lamač) ide pri ŽST. Lamač hore na diaľnicu?
A ako jazdí 25 v smere do mesta od Vrančovičovej? Ide priamo po Lamačskej ceste alebo (keďže neobsluhuje zastávku ŽST. Lamač) ide pri ŽST. Lamač hore na diaľnicu?
david1
L5 tiež mala spoj tesne pred piatou čo začínal oficiálne na Poštovej smer Rača. Služobne však bral ľudí od Šafka.
V ére L3/8 išli prvé osmičky ako výjazd z Juráku tesne po štvrtej. S nimi sa aspoň dalo dostať na Vazovovu , kde už išli prvé výjazdy na Raču.
Teraz by úplne stačilo, aby aspoň jeden spoj liniek 3,4,9 cca o 4:30 zachádzal cez mesto a začínal na Kamennom. Obslúžil by aj Obchodnú aj keď v protismere.
L 4 myslím že prvé dve-tri začínajú na Chatamovi smer Zlaté Piesky. Nemám však odsledované či idú potiaľ ako Služobná jazda.
Momentálne ak chcem ísť po štvrtej MHD tak kostrbato. N93 z Hodžovho na stanicu o 4:18 , z hlavnej L210 o 4:29 a na Račku konečne prestup na električku.
Od nábrežia zase N33 o 4:09 po Račko.
Presne ako písal Solider. Pri spustení dvojlinkového variantu boli tie spoje na krajoch prevádzky lepšie organizované.
L5 ubrali večerný posledný spoj. Najskôr ho skrátili po Poštovú , kde slúžil ako prestup na nočáky. V ďalšej zmene ho zrušili úplne.
L3 sa točili do vozovne cez centrum. Potom to sekli cez Vazovovu. Nesedel však prestup. Dojazdová L8 ušla o minútu.